Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL. Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Group, een data driven marketing software provider met de focus op de Europese afzetmarkt. Met deze integratie versterken de bedrijven hun leidende posities in de (Nederlandse) markt. Door de samenvoeging krijgt de organisatie meer slagkracht om de softwareoplossingen die het biedt op het gebied van e-mail marketing automation, social media monitoring en publishing, messaging, chatbots, crm en customer data platformen sneller te ontwikkelen, optimaal te integreren en de kwaliteit van de dienstverlening nog verder te verhogen.
Spotler blijft zijn positie versterken in een consoliderende Nederlandse markt
De operationele integratie tussen deze drie NederlandseSaaS-bedrijven is opnieuw een belangrijke stap in de groeistrategie van de Spotler Group. De nieuwe Spotler NL operatie wordt hierdoor een nog sterkere partner voor organisaties als het gaat om het leveren van innovatieve SaaS-oplossingen. Deze oplossingen stellen organisaties in staat om vanuit een data gedreven gepersonaliseerde interactie echt de verbinding aan te gaan met hun doelgroepen. Volledige controle over data, in staat zijn vergaande gepersonaliseerde ervaringen en zelf achter de knoppen kunnen zitten omdat de software intuïtief werkt. Dit zorgt ervoor dat je constant en op ieder moment impact maakt binnen je doelgroep, relevant bent en je resultaten verbetert. De focus voor de komende jaren ligt op het integreren van de afzonderlijke oplossingen tot branchegerichte oplossingen waarin klantdata en predictive modelling centraal staat en waarbij de integratie met relevante communicatiekanalen wordt gerealiseerd.
De nieuwe Spotler NL organisatie
Door de integratie ontstaat een organisatie waar ruim 120 professionals elke dag samenwerken aan de verdere ontwikkeling van de software, de organisatie en de groei in de (Europese) markt. De dagelijkse leiding komt in handen van Alexander de Ruiter (co-founder OBI4wan), die als CEO, de verantwoordelijkheid draagt voor de nieuwe Spotler NL organisatie.Ook de founders van Squeezely, Ivo Lindhout en Tim Hoefnagel (BU Ecommerce Directors) spelen een belangrijke rol in het nieuwe Management Team van de nieuwe Spotler organisatie. De huidige Managing Director van het huidige Spotler Nederland, Mark van den Berg, zal binnen de Spotler Group de rol van Chief Marketing Officer (CMO) op zich nemen.
Naast de focus op doorontwikkeling van gebruiksvriendelijke marketing software, blijft de hoge servicegraad die Spotler NL haar klanten biedt, hoog in het vaandel staan.
Het wordt klanten makkelijker en kostenefficiënter gemaakt om meerdere producten van de nieuwe Spotler organisatie te integreren, te gebruiken en te adopteren.
[Fotocredits – ipopba © Adobe Stock]
Verder lezen over Digital
Online18.03.2024
Digitaal mijmeren: Zullen AI’s op het internet op enig moment ontwaken?
Mogelijk ontwikkelen AI's een vorm van gedecentraliseerd interactiviteitsbewustzijnMarketing28.11.2023
Blijdorp: Van dierentuin naar een icoon voor natuurherstel
Blijdorp wil impact maken!Startups16.11.2023
Deze 12 Nederlandse startups zijn onderscheiden met een CES Innovation Award
Online28.04.2023
Privacy: gegevensverzameling binnen apps kun je maar beter uitschakelen!
Inspiratie om jouw digitale hygiëne aanzienlijk te verbeterenEvents07.04.2023
Emerce Digital Marketing Live! 2023: dé messcherpe update voor online marketing professionals
Metaverse17.03.2023
Second Life komt als app uit op smartphones
Een tweede leven voor Second Life?Online23.02.2023
Toegankelijkheid: er is nog steeds werk aan de webwinkel!
Technology17.01.2023
De digitale euro: de rol van blockchain binnen het financieel landschap
Verder lezen over Online Marketing
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
Social Media28.12.2023
Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen
Marketing14.12.2023
Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’
DC Business26.10.2023
Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
Marketing06.09.2023
HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesOnline17.08.2023
4 handige tips voor het opzetten van een webshop
Verder lezen over Software
Cybercrime15.04.2024
Bescherm jij je online identiteit wel genoeg?
Video10.04.2024
Dit is Google Vids – de nieuwe Workspace app
Technology28.03.2024
Hoe gepersonaliseerde software innovatie aandrijft
Automotive06.03.2024
Zo’n 1.000 Xpeng-eigenaren gaan een bètatest doen
Zou jij gaan rondrijden in een auto met test software?DC Business22.02.2024
Een goed kassasysteem: de must voor iedere winkel eigenaar
DC Business14.02.2024
4 tips om als ZZP’er professionele facturen te maken
Online12.02.2024
Tijdmachine: LimeWire had niks met citrusvruchten te maken
Cybercrime08.02.2024
Ransomware: wel of niet betalen als je bestanden gegijzeld zijn?
Verder lezen over Spotler
E-mail02.08.2023
Spotler Group neemt ook Shopping Minds over
en blijft uitbreiden als Commerce Experience PlatformMarketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenMarketing15.12.2022
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei
E-mail05.10.2021
Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021
advertorialMarketing02.08.2021
Spotler Group neemt Customer Data Platform (CDP) Squeezely over
E-mail31.05.2021
Stappenplan voor automatische e-mail campagnes
advertorialE-mail19.04.2021