Slash 'n Burn Awards 2007

Vorig artikel Volgend artikel
1175522781DC_large_image

De Slash 'n Burn Awards komen er weer aan. Bijzonder werk dat om een of andere reden nooit in de publiciteit is gekomen, maar het verdient om gewaardeerd te worden. Het festival is een pleidooi voor meer lef en creativiteit in reclame. Dat is van levensbelang voor het voortbestaan van de sector.

In 2006 werden de Slash 'n Burn Awards voor het eerst georganiseerd. Dit jaar komt de ophaaldienst van nooit vertoonde reclame voor de tweede maal in actie. Tot 5 mei 2007 kunnen alle reclamecreatieven hun afgewezen werk inzenden via www.slashnburnawards.nl een vakjuryzal de inzendingen beoordelen op creativiteit en originaliteit en kiest nominaties voor 5 categorieën: Commercials, advertenties, out of home, actiereclame en interactief.

Genomineerde inzendingen verschijnen 15 mei op de site, waarna iedereen kan stemmen op zijn of haar favoriete uitingen. De publieke stemronde bepaalt wie er met een 'Gouden Prul' vandoor gaan. Begin juni vindt de uitreiking plaats.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies