Tedje is blogger voor Stylecowboys, Dutchcowboys en Travelvalley. Verder is ze tekstschrijver bij Red Banana. Ze is film- en serieverslaafd en houdt van lekker eten, reizen en beauty.
Dit is weer een typisch voorbeeld van een goede marketingstunt. Nissan heeft een zelfrijdende stoel ontwikkeld, waardoor je niet meer in de rij hoeft te staan. De zelfrijdende stoel heet de ProPILOT Chair en heeft een sensor die ervoor zorgt dat iedere stoel de stoel ervoor kan volgen. Als de voorste stoel leeg is, sluit de stoel automatisch achteraan de rij aan. En dat ziet er hilarisch uit.
Check de video hieronder.
De technologie van de stoelen is gebaseerd is op hetzelfde systeem als van de Serena Minivan. Zo meldt woordvoerder van Nissan Nicholas Maxfield aan CNN. Het systeem van de zelfrijdende auto is niet volledig autonoom, maar de camera zorgt er wel voor dat de auto gas terugneemt wanneer de auto daarvoor ook afremt en versnelt wanneer de voorganger dat ook doet. Deze technologie werkt alleen nog op de snelweg.
Nissan heeft grote plannen om zijn autonome rijtuigen te upgraden voor 2020, zodat de zelfrijdende voertuigen ook kunnen zelfstandig kunnen rijden in drukke steden.
Ludieke campagne
Om aandacht te besteden aan het systeem van Nissan, hebben ze deze ludieke campagne bedacht. Een schot in de roos! De stoelen zijn allemaal voorzien van de ‘self-parking’ technologie en dat ziet er heel grappig uit. De stoel heeft een gewichtsensor en weet wanneer iemand de stoel heeft verlaten en dus aan de beurt is in de wachtrij. Stel je voor: je moet ergens wachten, gaat op een stoel zitten en je wordt automatisch doorgeschoven? We worden steeds luier, of juist slimmer? Hoe dan ook, deze hover chair is dé stoel waar we allemaal op hebben gewacht.
Verder lezen over Reclame
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Advertising14.08.2023
De voordelen en nadelen van adblockers
Video18.05.2023
YouTube op TV krijgt onskipbare advertenties van 30 seconden
Hè bahAutomotive17.05.2023
Tesla wil reclame gaan maken
De adem van de concurrentie wordt te heet en prijsverlagingen werken niet meerVerder lezen over Viral Marketing
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
DC Business30.11.2021
Een iconische Black Friday
DC Business13.09.2021
Goossens aan het werk om marketing te verbeteren
Verder lezen over Viral Video
Social Media21.04.2024
Deze week viral: ninjakat, crookie en meer
Social Media10.03.2024
Deze week viral: nieuwe Mario-animatiefilm en de baby van Messi
Social Media25.02.2024
Deze week viral: Leeds’ voetbalfans en dansende beveiliger
Social Media31.01.2024
TikTok verliest morgen waarschijnlijk heel veel muziekopties
Grote artiesten weg: TikTok en Universal ruziënSocial Media21.01.2024
Deze week viral: GTA door Hyundai en heel veel wintersport
Social Media14.01.2024
Deze week viral: feestende voetballer en natuurschoon op Antarctica
Video11.12.2023
De best bekeken YouTube-video’s van 2023 zijn een verrassende mix
Entertainment26.10.2023