DC Business is het zakelijke platform van Dutchcowboys en wordt beheerd door Sylvia. Met veel passie en energie helpt Sylvia organisaties en merken gericht te communiceren in het huidige tijdperk van information overload. Zij doet dat door een doordachte inzet van SEO, de DC websites en haar social media kanalen.
Corona heeft niet alleen het hybride werken gebracht, maar ook zijn we veel meer online gaan winkelen. Het is dan ook voor bedrijven verstandig om eens goed te kijken naar hun marketing. Goosens is dan ook gebruik gaan maken van Bloomreach Engagement om de conversieratio en klantloyaliteit te verhogen. Met de 360 view van de klant te gebruiken kan Goosens meer relevante informatie met hun doelgroep delen. Het wil ook hun bereik vergroten door meer relevante look-a-like consumenten te ontdekken en te besparen op marketingkosten door beter te segmenteren
Goossens is een van de toonaangevende digitale omnichannel meubelretailers in Nederland en heeft 21 winkels in heel Nederland, naast internationale webshops en winkels in België en Duitsland. Of klanten nu online of offline kopen, het doel van Goossens is dat de customer journey naadloos verloopt en het aankoopproces vereenvoudigd.
Marketingautomatisering en webpersonalisatie
“Bij Goossens geloven we dat onze meubelen waarde toevoegen aan de plek waar onze klanten kunnen ontspannen. De customer journey om onze meubels op die specifieke plek te krijgen, moet daarom net zo ontspannend zijn”, zegt Fabienne Geraedts, Director (Digital) Commerce. “Bloomreach Engagement gaat ons erbij helpen om een sublieme klantervaring te bieden, zodat nog meer klanten gelukkig kunnen leven. We zijn erg enthousiast over hun mogelijkheden voor marketingautomatisering en webpersonalisatie.”
Door Corona investeren organisaties meer in offline en online customer experience
“Door Corona merken we in Nederland dat organisaties meer investeren in hun offline en online customer experience.” legt Joshua Cantor (GM voor Bloomreach Nederland) uit. “Goossens krijgt nu voor het eerst automatisch inzichten in hoe ze voor een specifieke doelgroep een relevante campagne kunnen ontwerpen, waarna ze hun boodschap direct via kanalen zoals SMS, Whatsapp, e-mail, mobiele apps en hun online omgevingen kunnen verspreiden. Dit zal resulteren in op maat gemaakte (product) ervaringen die aansluiten bij de behoeften het individu.”
Verder lezen over Email Marketing
Online13.10.2023
Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
E-mail05.04.2023
5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie
Marketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Marketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenMarketing15.12.2022
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei
E-mail31.03.2022
Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022: cijfers en learnings uit Nederland
Verder lezen over Online Marketing
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
Social Media28.12.2023
Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen
Marketing14.12.2023
Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’
DC Business26.10.2023
Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
Marketing06.09.2023
HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesVerder lezen over Viral Marketing
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
DC Business30.11.2021
Een iconische Black Friday
Marketing13.04.2019