advertising Jett Rebel, muzikale alleskunner en 3FM Award Serious Talent 2014 winnaar, heeft jouw hulp nodig, en nodigt iedereen uit om een rol te spelen in zijn nieuwe interactieve video-clip voor het nummer Feeling Good. Hierbij zoekt hij ultieme beelden van vrijheid. Het wordt een clip waarin men kan zien waar, wanneer en hoe Nederland zich vrij voelt.

Dus, heb jij foto's of video's van jouw ultieme vrijheid moment? Van die momenten die de hashtag #voeljevrij verdienen? Upload die dan en je bent meteen onderdeel van de clip! Doe mee en deel jouw #voeljevrij moment op www.kpnvoeljevrij.nl 

Tags: 4g, kpn

advertising Deze week wordt ‘Mona: Sjors en Jacques’, de eerste aflevering van een nieuwe campagne van toetjesmerk Mona, gelanceerd. De animatiefilm van 30 seconden, waarin twee ‘claymation’ stijl hoofdpersonages centraal staan, betekent een geheel nieuwe aanpak voor het toonaangevende FMCG merk. lees meer

Mona van start met nieuwe Claymation campagne
Tags: 3d, stop motion
AdWords en (Not Provided): wat is er nu werkelijk aan de hand

advertising Groot nieuws vanuit Google gisteren, want de zoekmachinereus kondigde een vorm van (not provided) voor Google AdWords aan. Dit zorgde direct voor veel commotie onder (search) marketeers in de gehele wereld. Nu er meer duidelijkheid is over de daadwerkelijke gevolgen, is de storm wat gaan liggen. De impact is niet zo groot als bij SEO, maar adverteerders gaan toch interessante data missen.

Google kondigde gisteren aan dat 'secure searches' op Google.com voortaan geen zoekopdracht-data meer meekrijgen in de referring url. Dit betekent dat vanuit de url niet meer te achterhalen is wat de daadwerkelijke zoekopdracht was.

Wat is dan nu precies het gevolg van deze maatregel? lees meer

Tags: adwords, analytics, google, not provided

advertising Gisteren lanceerde de Nederlandse rapper Winne zijn nieuwe videoclip 'Kampioen', welke het verhaal vertelt van de beste freestylevoetballer ter wereld: Soufiane Touzani. De video is gesponsord door Coca Cola, als onderdeel van hun campagne voor de WorldCup 2014 in Brazilië. Coke wil het belang en plezier van bewegen onder de aandacht te brengen, en met Touzani hebben ze dan ook wel meteen de juiste te pakken. 

Tags: commercial, video, wk
Gas geven met contentmarketing

advertising Klanten worden steeds slimmer. Ze accepteren slechte advertenties steeds minder. Contentmarketing is het toverwoord van nu, maar dat zal ook weer verdwijnen wanneer we als marketeers beseffen dat alle marketing wordt bepaald door de inhoud. Het is namelijk de inhoud waarmee consumenten een emotionele binding leggen. Hoe geef je nu gas met contentmarketing?  lees meer

advertising Samsung heeft weer een commercial uitgebracht die haar eigen product promoot door de belangrijkste concurrentie belanchelijk te maken. In dit geval de iPad, Surface en Kindle, waarbij Samsung probeert de Galaxy PRO in de markt te zetten als de beste keuze voor zowel professioneel als casual gebruik. De iPad krijgt het te verduren vanwege het... lees meer
Tags: ad, samsung, tablet
advertising Als gevolg van fusies tussen verschillende omroepen heeft Radio 1 sinds 1 januari 2014 een nieuwe programmering. De werkdagen worden overdag gevuld met lange blokken van de grote omroepen, 's avonds en in het weekend zijn de kleinere omroepen aan de beurt. Dit 'nieuwe geluid' is alleen nog niet tot iedereen doorgedrongen... lees meer
Tags: video
Online advertising, wat zijn de grootste ontwikkelingen voor 2014?
advertising Turn publiceert ieder kwartaal de Advertising Intelligence Index waarin de voornaamste trends en ontwikkelingen worden behandeld op het gebied van online advertising. Afgelopen maand is de nieuwste Index gepubliceerd. In deze blog worden de belangrijkste trends en ontwikkelingen voor 2014 behandeld. Trending 1 eCPM stijgt hard door... lees meer
advertising Adverteerders op Facebook concentreren zich teveel op het doelpubliek in de Verenigde Staten, Mexico en Canada, zo blijkt uit onderzoek van Marin Software. Opgemerkt wordt dat meer dan de helft van de betrokken Facebook-budgetten gericht zijn op de Noord-Amerikaanse markt, hoewel die regio slechts 15% van de totale populatie van het sociale... lees meer
Adverteerders op Facebook focussen zich teveel op Noord-Amerika
Heineken komt met een heerlijke reactie op de skeptische reacties op de eerdere video van The Odyssey, en hoe! Ondanks dat Heineken in de video vermeldt dat de mannen die te zien zijn geen acteurs zijn, waren er toch heel wat mensen skeptisch... lees meer
Het bereik van mobiele ads neemt flink toe in 2014
Het bereik van mobiele advertenties is in vergelijking met 2013 begin dit jaar bijna verdubbeld. Zo blijkt uit het Citrix Mobile Analytics onderzoek voor Q1 van 2014.... lees meer
Midden in een bijzonder warme winter komt Centraal Beheer Achmea vandaag met een nieuwe ijskoude commercial. In de film zie je wat een echt strenge winter met krakende vorst ookalweer inhoudt. Uiteraard met een Even Apeldoorn bellen momentje.
Into The Tune: Top 100 op basis van populairste nieuwe muziek op internet
Gisteren stelde het TV-programma Rambam de hitlijstmanipulatie van de single top 100 aan de kaak. Het lukte de makers met een paar duizend euro een plaats te kopen in... lees meer
Waarde bezoeken Google 6X dat van Facebook
Als je de berichten leest dan lijkt het erop alsof kleine start ups op ieder moment de gevestigde orde gaat verstoten. De Snapchats gaan de Facebooks en Googles van... lees meer
BMW gaat testen met in-car-advertising
Autofabrikant BMW wil in het infotainment-systeem iDrive een reclame-functie gaan integreren. Hetgeen ervoor moet zorgen dat bestuurders gepersonaliseerde... lees meer
Videostrip lanceert de inarticle player
Videostrip heeft een nieuw videoformaat gelanceerd: de inarticle player. Deze nieuwe 'rising star' geeft uitgevers een eenvoudige manier om videocommercials te... lees meer
Nieuwe functie Adsense: direct zelf adverteerders contracteren voor je eigen site
Afgelopen week heeft Google een nieuwe functie voor haar advertentie programma AdSense aangekondigd: "Adsense Direct", een tool om zelf advertenties aan adverteerders... lees meer
Hoe overtref je een van de meest gedeelde Super Bowl Ads? Volkswagen gaat weer een poging wagen. In onderstaande teaser zien we een Duitse engineer die een algoritme heeft gebruikt om de "ultimate commercial for your big American football... lees meer
Recommend on Google

Poll

Hoe begin jij je dag online?

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines