Ron verdiende zijn sporen in de Telecom als Mobile Cowboy. Na bijna 15 jaar was hij toe aan een nieuwe uitdaging als zelfstandig freelance journalist, blogger en tekstschrijver. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan. De Mobile Cowboys is back! Met lasso en zweep in de aanslag om de ingeslapen telecommarkt weer eens goed wakker te schudden en met scherp te schieten!
Ziggo zal tot minimaal eind 2025 als hoofdsponsor verbonden blijven aan Ajax. Dat heeft de provider vandaag bekend gemaakt. De Amsterdamse club hoeft zich dus ook de komende drie jaar nog niet druk te maken over welk bedrijf het bonnetje voor het shirtsponsorschap betaalt. De naam van Ziggo prijkt al sinds 2015 op de Ajax shirts.
Tien jaar op de shirts
Met de verlenging zal dat dus in ieder geval 10 jaar het geval zijn. Geen record overigens, want de naam van Philips stond tussen 1982 en 2016 maar liefst 34 jaar op de shirts van PSV. Dat was toen, en voor zover ik weet nu nog steeds, de langste sponsorrelatie ter wereld. Die duurt overigens nog steeds voort. Het zou ook gek zijn als Philips haar ‘eigen’ Philips Sport Vereniging niet meer zou ondersteunen.
Met de verlening van de samenwerking zeggen Ajax en Ziggo ook dat beide partijen zich de komende jaren zullen blijven focussen op het aanbieden van exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport en voordelen voor fans van de club. Onlangs lanceerde Ziggo Priority, een loyaliteitsprogramma waar klanten van de provider kunnen profiteren van exclusieve aanbiedingen en kortingen. Voor Ajax fans, die ook Ziggo (of Vodafone) klant zijn, betekent dit dat ze toegang krijgen tot bijzondere ervaringen bij Ajax en kaartenacties voor wedstrijden.
Beide partijen blij met verlenging
Het moge duidelijk zijn dat zowel Ziggo als Ajax blij zijn met de verlenging. Iets dat met name voor Ajax een bijzonder gevoel moet zijn, want een verlenging betekent doorgaans dat de wedstrijd nog niet gewonnen is, maar dit ter zijde.
“Ziggo staat al sinds 2015 op ons shirt en je kunt gerust spreken van een partnership dat elk jaar beter en sterker wordt. We zijn Ziggo dankbaar voor de steun die ze reeds gaven en voor het vertrouwen in onze toekomst”, aldus Menno Geelen, commercieel van Ajax.
“We zijn trots op de verlenging van ons hoofdsponsorschap en zien dat de aantrekkingskracht van Ajax alleen maar toeneemt. In ons nieuwe klantprogramma Priority zal Ajax dus een grote rol spelen, naast onze andere partners”, voegt Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo daar aan toe.
[Fotocredits – Blue Planet Studio © Adobe Stock]
Verder lezen over Sport
Gaming16.04.2024
Max Verstappen wederom op cover EA SPORTS F1 24
Nieuws04.04.2024
Verhoogt Basic-Fit abonnementsgelden zonder vooraankondiging?
Stuur Basic-Fit dan onderaan een email!Technology03.04.2024
De eerste voetbalwedstrijd die je in VR kunt kijken: PSV – AZ
Entertainment02.04.2024
Formule 1 gaat verhuizen: maar niet definitief
Lifestyle20.03.2024
Dit zijn de beste Nederlandse steden voor padellers
Automotive16.02.2024
Formule 1: Dit is de nieuwe Red Bull-auto van Max Verstappen
Entertainment08.02.2024
Usher maakt zich op voor de halftime show van Super Bowl LVIII
Gadgets06.02.2024
Marathonloper Kelvin Kiptum wil grenzen gaan verleggen met Amazfit
Wereldrecord marathon onder de 2 uur?Verder lezen over Ziggo
DC Business11.12.2023
Een vliegende start: Tips voor het beginnen van je eigen bedrijf met Ziggo Webmail en Funda Business
Online02.11.2023
Exodus kabelinternetklanten bij VodafoneZiggo gaat door
De provider verloor het afgelopen kwartaal meer dan 33.000 abonneesEntertainment24.08.2023
De Dutch Grand Prix kijken bij Ziggo… nou ja, soort van
Nieuws26.07.2023
Klantenverlies VodafoneZiggo leidt nu ook tot financieel verlies
Technology26.06.2023
Ziggo verrast ouderen met nostalgietrip Huiskamer van Toen
Nieuws09.06.2023
Komen de F1-rechten terug naar Ziggo?
Technology24.05.2023
VodafoneZiggo test als eerste provider Docsis 4.0
Up- én downloadsnelheden tot 10 Gbps over de kabelOnline09.06.2022