Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Spotler Group, een snelgroeiende Europese leverancier van marketingtechnologie, kondigt de afronding aan van een financieringsronde van €30 miljoen, opgehaald onder nieuwe en bestaande aandeelhouders. Na de overname en succesvolle integratie van OBI4wan, Webpower, Squeezely, Pure360 en Tripolis is het bedrijf klaar voor de volgende fase van versnelde groei.
Omnichannel
Sinds 2016 investeert Spotler Group in data-gedreven, omnichannel technologieën die marketeers en customer service professionals voorzien van de juiste tools om de klantervaring te verbeteren en engagement te vergroten. Het bedrijf is snel gegroeid in haar kernsegmenten door investeringen in technologieën zoals een Customer Data Platform, LiveChat-functionaliteiten en de integratie met Whatsapp for Business.
Investeringsronde
Meerderheidsaandeelhouder CNBB Equity Partners leidde de investeringsronde waar onder andere Mill Reef Capital in participeerde. CNBB Equity Partners richt zich als investeringsmaatschappij op groei- en buy-out investeringen in B2B SaaS-bedrijven. Het kapitaal wordt aangewend voor de organische en acquisitieve groei van Spotler Group. Met deze buy-and-build strategie zal zij haar positie in bestaande markten versterken, uitbreiden naar nieuwe markten en investeren in het vergroten van de omzet uit bestaande klanten door het toevoegen van nieuwe technologieën.
[Fotocredits – makibestphoto © Adobe Stock]
Verder lezen over Email Marketing
Online13.10.2023
Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
E-mail05.04.2023
5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie
Marketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Marketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenE-mail31.03.2022
Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022: cijfers en learnings uit Nederland
Cybercrime27.12.2021
Waarom trappen zoveel mensen nog steeds in phishingmails?
Verder lezen over Online Marketing
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
Social Media28.12.2023
Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen
Marketing14.12.2023
Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’
DC Business26.10.2023
Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
Marketing06.09.2023
HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesVerder lezen over Spotler
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
E-mail02.08.2023
Spotler Group neemt ook Shopping Minds over
en blijft uitbreiden als Commerce Experience PlatformMarketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenE-mail05.10.2021
Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021
advertorialMarketing02.08.2021
Spotler Group neemt Customer Data Platform (CDP) Squeezely over
E-mail31.05.2021
Stappenplan voor automatische e-mail campagnes
advertorialE-mail19.04.2021