Microsoft start met flinke Xbox One campagne

Vorig artikel Volgend artikel

De lancering van de Xbox One staat nog altijd gepland op 22 november, de nieuwe console van Microsoft komt dan beschikbaar in de eerste dertien landen, helaas nog niet in Nederland.

Het bedijf heeft recent wel het startschot gegeven voor een flinke advertentiecampagne voor de nieuwe console. Het thema van de wereldwijde campagne is "invitation" en deze moet de console gaan promoten onder een breed spectrum van consumenten en gamers. De eerste TV commercial is afgelopen zondag afgespeeld tijdens de Sunday Night Football.

"The ads were designed to celebrate that for the first time, the best in gaming is coming together with the best of entertainment, all-in-one place," aldus Robert Matthews, GM of Xbox Consumer Marketing bij Microsoft. "Authenticity was a key goal for the campaign design, from including one of only three McLaren P1’s in the world to represent Forza Motorsport 5, to including Liverpool football star and England national team captain Stephen Gerrard, to actor Zachary Quinto representing Spock."

Hieronder de behind-the-scenes video van de eerste commercial.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies