Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
In aanloop naar Valentijnsdag lanceerde Intertoys vanuit hartje Rotterdam zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels de ultieme relatietest: samen de nieuwe LEGO Botanical-roos in elkaar zetten. Kunnen de partners op en mét elkaar bouwen en krijgen ze de roos in elkaar?
“Echte liefde verwelkt niet”
Met de Intertoys Love Challenge daagt de speelgoedspecialist koppels uit om hun relatie op het spel te zetten met de enige roos die, net als echte liefde, nooit verwelkt. Deze liefdevolle uitdaging, waarbij de één geblindoekt is en de ander de bouwinstructies geeft, is het middelpunt van de campagne.
De creatieve campagne is ontwikkeld met als doel: het versterken van de merkpositionering ”aanzetten tot spelen”, het profileren van Intertoys als relevant bestemming voor Valentijnsdag en het creëren van awareness rond de LEGO Botanical-serie.
Be BOLD with adults
De Love Challenge is de eerste social first-campagne van Intertoys die volledig gericht is op de nieuwe doelgroep (jong)volwassenen van 16-99 jaar. Het markeert een volgende stap in de campagnehistorie van Intertoys, die eerder al het speelboek “voor de FANS” lanceerde. Intertoys speelt daarmee slim in op de toenemende trend van spelen (en bouwen) voor volwassenen, die ook post-corona terugkwamen in de winkels. Bekijk de Valentijnsdag Love Challenge in onderstaande video.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefOnline14.02.2023
Bizar nieuws dat echt waar is: Waddenvereniging voert slim campagne
Verder lezen over LEGO
Gadgets02.12.2024
Must have: Oracle Red Bull Racing RB20 F1 auto van LEGO
Gadgets29.11.2024
Black Friday 2024: Dit zijn de beste deals en tips om slim te shoppen
Cybercrime07.10.2024
Nee, LEGO raadt je niet aan de LEGO Coin te kopen
Gadgets03.10.2024
LEGO lanceert Jabba’s Sail Barge voor Star Wars-fans
Events23.09.2024
Leukste uitje voor de herfstvakantie: LEGO World in de Jaarbeurs
en daar is ook een LEGO Fabriek aanwezigAutomotive12.09.2024
Going viral: Lando Norris rijdt in LEGO Technic McLaren P1 een rondje op Silverstone
Gadgets26.08.2024
Nieuwe LEGO Collectors Edition van Harry Potter: The Burrow
Gadgets23.08.2024
De eerste Mario Kart LEGO-set bevat Lakitu
Verder lezen over Valentijnsdag
Social Media14.02.2024
Valentijnsdag 2024: de leukste nieuwtjes, tweets en inhakers
Ook voor ValentijnhatersMarketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefGadgets09.02.2023
Giftguide: de leukste valentijnscadeaus voor de geek in je leven
Social Media14.02.2022
Valentijnsdag! – De leukste tweets en inhakers
Nieuws14.02.2021
Valentijnsdag! Dit zijn de leukste Valentijnsdag inhakers
Entertainment08.02.2021
Zo vier je Valentijnsdag in tijden van corona
Meer dan een kaartjeLifestyle14.02.2020
10 dingen die je niet moet doen op Valentijnsdag
Online14.02.2019