Steeds maar weer brandmanagement

Vorig artikel Volgend artikel
1172181396brand

Brandgagement is hot. Ik verbaasde me er van de week over dat het Journaal kwam met een item over UPC’s klachtenteam die het web afstruinde. Het was oud nieuws, vandaar de verbazing. Het leek een goed opgezette reclamestunt van MediaPlaza.

Vandaag kregen ik en velen met mij een mail van Mediaplaza waar dit item nog eens extra werd uitgelicht en je zelfs een masterclass hierin kan volgen.

Tot slot op tweakers.net het bericht over de abuse-afdeling van XS4all die reageert op de commotie die ontstaan is rondom de nieuwe klachtenprocedure van XS4all. Ook dit is een vorm van brandgagement.

Voor de mensen die het nog niet kennen, Wikipedia heeft geeft de omschrijving: “Het opzettelijk betrekken van je klanten bij je productontwikkeling, merkbouw en/of marketing.”

Toch wel hot dus dat brandgagement. Maar met name dus ook een mooi voorbeeld van het creeren van een behoefte door MediaPlaza.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies