Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn, een verre reis of een bestemming in eigen land. Ze leest dan ook veel reisverhalen om inspiratie op te doen en schrijft graag haar eigen belevenissen op. Omdat ze vindt dat elke plek iets bijzonders heeft, reist ze voor Travelvalley overal naartoe. Ook in haar vrije tijd ontdekt ze graag de wereld en af en toe gaat ze een tijdje weg om als digital nomad vanaf de andere kant van de wereld te werken.
Het EK Voetbal van volgend jaar zomer, Euro 2020, wordt in maar liefst 12 verschillende landen gespeeld, waaronder Amsterdam. Vandaag werd bekend dat Takeaway.com, het moederbedrijf van het Nederlandse Thuisbezorgd, een van de sponsors wordt van het event. En dat betekent dat je niet meer gedoemd bent tot alleen het eten van hotdogs, patat of pizza tijdens de wedstrijden. Takeaway wil namelijk gaan bezorgen in de stadions en tijdens de wedstrijden. Hoe dat in de praktijk precies uitpakt, wordt later bekendgemaakt.
Grootste online bezorgdienst
Takeaway.com bezorgt maaltijden in 11 landen en is daarmee de grooste online bezorgdienst van Europa. Het Nederlandse bedrijf hoopt met de sponsoring hun bereik te vergroten en de bezorgdienst nog duidelijker op de kaart te zetten. Op de site van UEFA lezen we dat Takeaway.com ook stadionreclame gaat maken en winacties organiseert voor klanten en bezoekers van aangesloten restaurants.
Vijf miljard kijkers verwacht
De UEFA verwacht dat alle wedstrijden bij elkaar worden bekeken door zo’n 5 miljard mensen wereldwijd. Drie miljoen fans krijgen de kans om wedstrijden persoonlijk bij te wonen.
“De diensten die ons bedrijf levert, behoren al tot de meest erkende merken in de landen waar we actief zijn”, zegt Jitse Groen, de CEO van Takeaway.com. “De UEFA Euro 2020-sponsoring zal ons bereik vergroten en Takeaway.com verder vestigen als een toonaangevend Europees merk. Het is een unieke kans om de hele Europese en wereldwijde bevolking te bereiken rond het moment dat fans genieten van hun favoriete eten.”
UEFA EURO 2020 begint op 12 juni 2020 in Rome en zal een maand later worden afgerond met de finale in het Wembley Stadium in Londen.
Verder lezen over Ek
Social Media24.08.2021
Sportzomer 2021: hoogtepunten en waar ging het over op social media?
Media23.06.2021
Regenboogkleuren in München: van BMW tot politie: iedereen maakt statement tegen beslissing UEFA
Nieuws18.06.2021
Goed nieuws: oplossing voor dengue, tv-serie over zielenknijper en mondkapje kan in de prullenbak
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.06.2021
EK voetbal start vandaag: wie zijn de favorieten en wat zegt de data?
Nieuws11.06.2021
Goed Nieuws: puppy’s ingesteld op mensen, Bo Burnham en magische manier om een kater te voorkomen
Entertainment31.10.2020
Beeld en Geluid slaat iconisch fragment EK’88 op in DNA
Media26.02.2020
“Nederland is een van de favorieten om Europees kampioen te worden”
Wij spraken met David Villa over UEFA EURO 2020 + win tickets voor de finale!Verder lezen over Voetbal
Technology03.04.2024
De eerste voetbalwedstrijd die je in VR kunt kijken: PSV – AZ
Entertainment02.04.2024
Formule 1 gaat verhuizen: maar niet definitief
Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing02.02.2024
Real Madrid en HP kondigen nieuwe samenwerking aan
Entertainment23.11.2023
Cody Gakpo in driedelige docuserie op Viaplay
Na Verstappen en HaalandGaming25.10.2023
KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie
Online22.08.2023
De waarde van een voetballer? Clubs kunnen gewoon googelen
Entertainment21.08.2023