De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Reclames voor de film- en entertainmentsector genieten op Facebook de grootste interesse van het publiek. Zo blijkt uit een onderzoek van AdParlor. Film en entertainment halen op Facebook een doorklik-ratio van 11,4%, gevolgd door electronica met 10%. Onderaan staat de financiële sector met een score van 2,52%, voorafgegaan door toerisme (3,46%) en gezondheid en fitness (2,59%).
“Een aantal sectoren blijkt van de Facebook-gebruiker een grotere interesse weg te dragen dan andere industrieën,” merken de onderzoekers op. “Uit het overzicht blijkt dat sectoren die in het algemeen een meer opwindend karakter hebben, ook grotere doorklik-ratio’s laten optekenen. De filmindustrie geniet daarbij een grote populariteit, maar ook filmverhuur, streaming-services en nieuwsmedia die de sector behandelen, blijken veel interesse van de consument te hebben.”
“Ook de fabrikanten en retailers van electronica genieten een grote populariteit bij het Facebook-publiek,” wordt er nog opgemerkt. “De consument zoekt immers uitgebreid naar informatie over apparaten en andere technologische diensten vooraleer tot een aankoop of investering over te gaan.” Via
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023
WhatsApp-stickers bewijzen dat AI altijd moet worden gecheckt
Verder lezen over Reclame
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Advertising14.08.2023
De voordelen en nadelen van adblockers
Video18.05.2023
YouTube op TV krijgt onskipbare advertenties van 30 seconden
Hè bahAutomotive17.05.2023
Tesla wil reclame gaan maken
De adem van de concurrentie wordt te heet en prijsverlagingen werken niet meerOnline12.04.2023