De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social media battle aan de gang waarvan het startsein (onbe...
De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social...
KLM begrijpt maar al te goed hoe je social media succesvol inzet. Elke keer toveren ze weer een goede campagne uit de hoge hoed, die ook bij het merk passen. Vandaag zijn...
KLM heeft een recente historie van leuke (en succesvolle) online marketing acties: Fly2Miami, 99 vrienden, Tile & Inspire. In het kader van de Werelddeal weken hebben ze...
Vandaag heeft KLM haar Delfts blauwe vliegtuig onthuld op Schiphol. Samen met de burgemeester van Delft liet KLM-directeur Erik Varwijk de hangardeuren openen en gaf het...
Vandaag lanceerde KLM een wereldwijde campagne getiteld “Tile & Inspire”. Hiermee nodigen ze iedereen uit een Delfts blauw tegeltje te maken: een tegel met daarop een...
KLM is voor mij toch een van de grote voorbeelden, voor de manier waarop je social media inzet voor je bedrijf. De impact kan enorm zijn! Dat blijkt ook wederom uit de...
KLM Travlr is een nieuwe manier om je vakantiebestemming te vinden en werkt zeer eenvoudig. Nadat je in een zoekbalk je interesse hebt ingevoerd, genereert de applicatie...
Deze week werd Dutchcowboys door KLM uitgenodigd voor een tweedaagse persreis naar Miami, ter gelegenheid van het feit dat KLM opnieuw rechtstreekse vluchten vanuit...
Een speciaal toestel van KLM is vanochtend met een groep van 99 twitteraars en winnares Petra de Boevere - beter bekend als @Slijterijmeisje op Twitter - naar Berlijn...
Dat de impact van social media groot kan zijn bleek wel weer toen twee DJ's het een paar weken geleden voor elkaar kregen een prive-jet van KLM te charteren via Twitter....
KLM gaat mee in web 2.0 en user generated content. Met KLM-GlobeAssistant stelt de vliegmaatschappij reizigers in staat hun foto’s, reacties en ervaringen te delen met...
KLM en ATP gaan via de mobiele telefoon potentiële klanten toegang geven tot de 'Fly with Friends'-lounge tijdens de Rainbow Experience, een internationaal evenement...
Ford heeft een nieuw product op de markt gebracht en het is geen auto. Het is een accessoire voor je auto, dat je niet in je auto gebruikt.
Samsung brengt de magie van Art Basel Paris 2025 rechtstreeks naar je woonkamer. De techgigant lanceert een exclusieve Art Store-collectie van 22 meesterwerken,...
Xiaomi timmert al geruime tijd hard aan de weg op het gebied van smartphones, wearables en andere technologie. Met de deze week aangekondigde nieuwe Artifical...