![new dc](https://dutchcowboys.nl/wp-content/uploads/2024/04/cropped-logo-new-dc-100x100.png)
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social media battle aan de gang waarvan het startsein (onbewust) is gegeven door Heineken en daar hebben in deze volgorde de volgende bedrijven op gereageerd: KLM, Axe, Vodafone, Wehkamp, Mediamarkt, The Phone House, Zoover en Verzekeruzelf. De Battle vindt plaats op Facebook, tools die gebruikt worden zijn Wordfeud en Photoshop.
De wallpost van Heineken leverde in korte tijd veel likes op, daar speelde KLM op in met deze post. Daar reageerde Axe weer op, en de battle was een feit. Wil je op de hoogte blijven, want er gaan er zeker nog veel volgen, hou dan de blogpost van Dennis in de gaten.
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Verder lezen over AXE
Advertising15.01.2016
Nieuws01.06.2014
Online07.12.2013
Online29.11.2013
Online21.01.2013
Video26.03.2011
Video11.02.2011
Verder lezen over Heineken
Mobile17.04.2024
Advertising14.07.2021
Marketing17.06.2021
Nieuws11.03.2020
Online07.06.2019
Marketing21.04.2017
Nieuws29.03.2017
Coffee corner03.03.2017
Verder lezen over KLM
Automotive16.07.2024
Nieuws26.04.2024
Nieuws07.02.2024
Lifestyle23.10.2023
Technology13.10.2023
Technology10.10.2023
Technology26.09.2023
Nieuws10.08.2023