De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social media battle aan de gang waarvan het startsein (onbe...
De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social...
Axe is enige tijd geleden met de engelen campagne gestart. Een spraakmakende manier om je doelgroep te bereiken. Tijdens afgelopen Trendsfactory werd er een nieuwe video...
Met de "Heaven on Earth" campagne wil Axe op een spraakmakende wijze haar doelgroep bereiken. Naast de TV-commercial waarin beeldschone engelen slechts fantasie blijven,...
Je hebt je eerste auto gekocht – gefeliciteerd! Een nieuwe fase van vrijheid begint. Maar met die vrijheid komt ook verantwoordelijkheid. Een goede autoverzekering...
Grote modeketens wekken met hun recyclebakken in winkels de indruk dat ze duurzaamheid serieus nemen. “Let’s close the loop”, beloven merken als H&M en C&A. Maar...
Trust heeft het opnieuw voor elkaar gekregen: het Nederlandse techbedrijf is voor het derde jaar op rij bekroond met een EcoVadis Gold Medal. Daarmee behoort Trust...