De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social media battle aan de gang waarvan het startsein (onbe...
De laatste weken is het hard gegaan met de steeds populairder wordende scrabble-app wordfeud. Heineken speelde daar mooi op in maar inmiddels is er dus een ware social...
Axe is enige tijd geleden met de engelen campagne gestart. Een spraakmakende manier om je doelgroep te bereiken. Tijdens afgelopen Trendsfactory werd er een nieuwe video...
Met de "Heaven on Earth" campagne wil Axe op een spraakmakende wijze haar doelgroep bereiken. Naast de TV-commercial waarin beeldschone engelen slechts fantasie blijven,...
Wachten tot je Polestar-wagen is opgeladen wordt een stuk minder saai met GeoGuessr Polestar Edition, een spel waarin je virtueel op een random locatie wordt gedropt om...
Het bedrijf achter AI-chatbot Claude dacht er enigszins goed vanaf te kunnen komen met een schikking van 1,5 miljard dollar, maar misschien toch niet.
Het was juist zo waardevol geweest als het voor de verkiezingen was gedaan, maar helaas: het algoritme van Instagram is nog niet veranderd. Dit is waarom.