KLM start met mobile gay marketing

Vorig artikel Volgend artikel
KLM start met mobile gay marketing

KLM en ATP gaan via de mobiele telefoon potentiële klanten toegang geven tot de 'Fly with Friends'-lounge tijdens de Rainbow Experience, een internationaal evenement voor de gay community.

Op het evenement - dat plaatsvindt van 23 tot en met 25 april 2005 in de RAI in Amsterdam - ontvangen KLM en ATP per SMS uitgenodigde bezoekers in de 'Fly with Friends'-lounge. Potentiële bezoekers van de Rainbow Experience ontvangen van KLM en ATP een wachtwoord dat ze moeten doorsturen naar hun partner of een bekende. Met deze code krijgen beiden toegang tot de lounge, een spannende theateract en maken ze kans op vele prijzen .

"Mobiele marketing in combinatie met een evenement is nieuw voor KLM", zegt Edwin Verver, marketingdirecteur bij KLM Nederland. "We hebben gekozen voor deze persoonlijke en directe vorm van marketing om binnen deze specifieke doelgroep een 'buzz' te creëren rondom de Rainbow Experience in combinatie met KLM en ATP.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies