![new dc](https://dutchcowboys.nl/wp-content/uploads/2024/04/cropped-logo-new-dc-100x100.png)
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
KLM en ATP gaan via de mobiele telefoon potentiële klanten toegang geven tot de ‘Fly with Friends’-lounge tijdens de Rainbow Experience, een internationaal evenement voor de gay community.
Op het evenement – dat plaatsvindt van 23 tot en met 25 april 2005 in de RAI in Amsterdam – ontvangen KLM en ATP per SMS uitgenodigde bezoekers in de ‘Fly with Friends’-lounge. Potentiële bezoekers van de Rainbow Experience ontvangen van KLM en ATP een wachtwoord dat ze moeten doorsturen naar hun partner of een bekende. Met deze code krijgen beiden toegang tot de lounge, een spannende theateract en maken ze kans op vele prijzen .
“Mobiele marketing in combinatie met een evenement is nieuw voor KLM”, zegt Edwin Verver, marketingdirecteur bij KLM Nederland. “We hebben gekozen voor deze persoonlijke en directe vorm van marketing om binnen deze specifieke doelgroep een ‘buzz’ te creëren rondom de Rainbow Experience in combinatie met KLM en ATP.
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Verder lezen over Buzz
Marketing10.05.2017
Social Media09.05.2017
Nieuws08.02.2016
Online19.03.2015
Social Media16.03.2015
Online21.07.2014
Online02.12.2013
Online31.10.2013
Verder lezen over KLM
Automotive16.07.2024
Nieuws26.04.2024
Nieuws07.02.2024
Lifestyle23.10.2023
Technology13.10.2023
Technology10.10.2023
Technology26.09.2023
Nieuws10.08.2023