De virale campagne Domino's Pizza Safe Sound heeft 2x goud gewonnen bij de European Excellence Award: in de categorieën Food & Beverages en Benelux. De video heeft inmiddels meer dan 2 miljoen views op YouTube en was in...
De virale campagne Domino's Pizza Safe Sound heeft 2x goud gewonnen bij de European Excellence Award: in de categorieën Food & Beverages en Benelux. De video heeft...
De opkomst van mobiele video is een kans voor mobiele marketing. Om dit goed in te zetten is het wel van belang een aantal basis stappen te volgen. Je ziet nu dat de...
Dit weekend is in alle landelijke dagbladen deze poster te vinden. De KNVB wil hiermee gehoor geven aan de behoefte van voetballiefhebbers om te laten zien dat zij ook...
KWF Kankerbestrijding lanceert vandaag een unieke campagne op Facebook. In de hoofdrol spelen DJ Don Diablo en acteur Jan Kooijman. Doel is om op een frisse, verrassende...
Marketeers en adverteerders slagen er nog niet voldoende in om het veranderende shopping-gedrag van het publiek te volgen. Hierdoor worden vele campagnes op het compleet...
Aanstaande vrijdag (5 oktober) is het Dag van de Leraar. Op deze dag worden leraren in hele land in het zonnetje gezet. Online is daar dit jaar een leuk verlengstuk aan...
Het bedrijf Fitzroy Amsterdam heeft voor Doritos een campagne ontwikkeld om de nieuwe Doritos smaak Sensational Salsa te promoten. Het geeft jonge mensen de kans om twee...
Renault Nederland zocht een originele manier om hun Facebook-pagina te promoten. Met de laatste campagne is dat gelukt, met behulp van het bedrijf Dorst & Lesser. De...
Het jaar 2112 ligt nog ver in de toekomst. Misschien heb je jezelf wel eens afgevraagd hoe onze wereld er dan uit ziet? De voorwerpen van vandaag de dag zijn dan...
In Australie heeft RIM een campagne gelanceerd waar iedere zichzelf respecterende marketingprofessional zijn hand van voor zijn mond slaat. RIM schijnt achter een...
Afgelopen vrijdag heeft biermerk Jupiler de officiële aftrap gegeven van de 'Jupiler Big Times'-campagne. Dit gebeurde tijdens de druk bezochte kampioenswedstrijd in de...
Adrime reikt dit jaar voor het eerst een prijs uit voor de beste Rich Media Campagne van het afgelopen jaar. Dit vindt plaats op het Digital Marketing Live Event van...
Hyves heeft in samenwerking met Red Urban een sociale campagne ontwikkeld voor mobiel. De campagne van Lays 'Maak de Smaak - The Battle' draait op zowel web als mobiel en...
De met stalen messen in zijn handen uitgeruste X-man krijgt in de tweede helft van 2026 zijn eigen game.
Ondernemers investeren graag in de nieuwste technologieën en gadgets. Logisch, de impact ervan is meteen duidelijk. De resultaten van AI en automatisering vertalen zich...
In Roosendaal opent op 25 september 2025 de grootste snellaad-hub van Zuid-Nederland. De Sakko Groep presenteert daar een Mega Charging Hub die niet alleen plek biedt aan...
SIRE (Stichting Ideële Reclame) is een nieuwe campagne gestart met het thema 'Handen af van onze hulpverleners'. In deze campagne stelt SIRE geweld tegen hulpverleners aan de kaak. Uit recent onderzoek van Trendbox blij...
SIRE (Stichting Ideële Reclame) is een nieuwe campagne gestart met het thema 'Handen af van onze hulpverleners'. In deze campagne stelt SIRE geweld tegen hulpverleners...
Vanaf vandaag prijkt topchef Sergio Herman officieel als Nederlandse giant op de internationale 'giant list' van Johnnie Walker. Hij is na saxofonist Benjamin Herman en...
De interactieve videocampagne is inmiddels 60.000 keer bekeken en 71.000 keer geliked op Facebook, muziekblogs strooien met lovende kritieken en de makers kregen een...
Google is in samenwerking met het Britse Citizen's Advice bureau een campagne gestart voor het bevorderen van de online veiligheid. De campagne, inclusief advertenties in...
Natuurmonumenten heeft in samenwerking met Social Inc. een Facebook applicatie gelanceerd om de campagne "Kies vóór een mooi Midden-Delfland, stem tegen de...
Volgens Philips heeft de campagne 'Obsessed With Sound', gericht op de UK, 21 miljoen mensen bereikt in slechts een maand tijd. Het idee achter de campagne, met Liam...
Vanochtend werd twitterend Nederland verrast met een leuke campagne die de herlancering van Recensiekoning.nl tot een groot succes moest maken. Door middel van retweets...
Morgen, 7 december onthult Microsoft Nederland aan haar medewerkers de waarheid rondom Project Crowley en de exclusieve club ‘The Silver Line Society’. Dit fictieve...
Afgelopen week ging de interactieve thriller ‘72 uur’ live, een campagne van de Rijksoverheid en het Ministerie van Binnenlandse Zaken - bedoeld om burgers beter...
Met de zomerhitte en de vakantie voor de deur maakt Nederland zich weer op voor de grote trek naar het zuiden. Hoogste tijd dus om weer even te oefenen met het inpakken...
Kabelbedrijf Ziggo heeft vandaag 'Spot de stoel' gelanceerd. Een spel op Hyves waarbij je in Google Streetview een 3D object moet zoeken. Het object is een stoel, naar de...
De opvolger van de prijswinnende Cinema 21:9 campagne is net gelanceerd: Parallel Lines. Een uitgebreide campagne met een website, social media, events, cinema, print en...
De aanstekelijke muziek, maar zeker de kleurrijke videobeelden van dansende jongeren maken dat je er vrolijk van wordt. Philips heeft deze site laten ontwikkelen om...