![new dc](https://dutchcowboys.nl/wp-content/uploads/2024/04/cropped-logo-new-dc-100x100.png)
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Het bedrijf Fitzroy Amsterdam heeft voor Doritos een campagne ontwikkeld om de nieuwe Doritos smaak Sensational Salsa te promoten. Het geeft jonge mensen de kans om twee volledig onbekenden uit te nodigen om een trio te koppelen in het spel ‘Skip or Trip’. Als deze twee vreemden niet binnen negen uur beantwoorden, dan zullen ze aan elkaar afhankelijk blijven.
De kans zit er dus in dat een deelnemer een late night reis wint met z’n drieën naar Moskou, Istanbul of Berlijn om gezamenlijk het nachtleven in deze steden te gaan verkennen. Skip or Trip wordt gespeeld met een nachtversie van Google Maps waarmee jonge mensen zichzelf terug kunnen vinden op de kaart.
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Online22.02.2024
Video19.02.2024
Marketing13.02.2024
Online27.03.2023
Gaming22.03.2023
Media22.03.2023
Marketing16.02.2023
Verder lezen over Google Maps
Mobile12.07.2024
Online30.03.2024
Automotive01.02.2024
Mobile16.01.2024
Online13.12.2023
Automotive08.12.2023
Online27.10.2023
Online01.08.2023