Online17.11.2011

Johnnie Walker blijft inspireren met Walk With Giants-campagne


johnnie-walker-blijft-inspireren-met-wal.jpg
johnnie-walker-blijft-inspireren-met-wal.jpg

Vanaf vandaag prijkt topchef Sergio Herman officieel als Nederlandse giant op de internationale ‘giant list‘ van Johnnie Walker. Hij is na saxofonist Benjamin Herman en acteur Rutger Hauer de derde Nederlander die gevraagd is als giant. Net als internationale grootheden Jenson Button, Ranulph Fiennes, Robert Carlyle en Lewis Hamilton, die eerder al een plek op deze fameuze lijst veroverden.

Sergio Herman weet als geen ander wat ‘Keep Walking‘, de slogan van Johnnie Walker, inhoudt. Van een stageplek als afwasser tot succesvolle chef met 3 Michelinsterren: hij slaagde erin tegenslagen te overwinnen en zo zijn weg naar de top te vervolgen. Het komende jaar staat Sergio Herman centraal in de Walk With Giants-campagne in Nederland om iedereen weer opnieuw met mooie levensverhalen te inspireren tot persoonlijke vooruitgang.

De campagne bestaat uit diverse activiteiten, waaronder een speciale app ‘Map of Inspiration’ op de Facebook fanpagina. Deze app laat met foto’s zien wat mensen, onder andere Sergio Herman, inspireert om zo ook anderen weer nieuwe inspiratie te geven.

De ‘walk’ van Sergio Herman
Voor Sergio is stilstaan geen optie en zeker niet de manier om perfectie te bereiken. Zijn geheim tot succes is niet alleen gebaseerd op smaken, maar ook op de perfecte kunstwerken die hij zijn gasten op hun bord serveert. Met zijn plaats in de top 20 van beste restaurants wereldwijd, vliegen mensen van overal in om deze ervaring te beleven. Daarnaast blijft hij op zoek gaan naar nieuwe elementen, andere manieren om zijn gasten (en ook zijn personeel) steeds weer een unieke beleving te geven. Zijn drang naar vernieuwing en perfectie komt tot uiting in de ongeëvenaarde, voortreffelijke creaties die hij steeds weer aanbrengt.

Sergio Herman is voor ons niet alleen de perfecte giant, omdat hij steeds op zoek is naar vernieuwing en blijft doorgaan, maar ook omdat hij met zijn levenswijze ‘altijd in jezelf geloven en nooit opgeven’ perfect aansluit bij het motto van Johnnie Walker: Keep Walking. Of ‘blijven doorgaan!’, zoals Sergio zelf zegt,” aldus Ersi Tsoukaki, Senior Brand Manager bij Johnnie Walker. “Wij willen met het verhaal van Sergio mensen inspireren op hun tocht naar persoonlijke vooruitgang“.

Map of Inspiration
Vanaf januari is Johnnie Walkers app ‘Map of Inspiration’ te vinden op Facebook. Deze app is een wereldkaart, waarop iedereen de locaties kan opgeven en deze met beeld kan delen waar of waardoor hij of zij het meest geïnspireerd is geraakt. Alle inspirerende plekken ter wereld worden zo in kaart gebracht om elkaar te bewegen tot persoonlijke vooruitgang en succes. Het motto ‘we walk further when we walk together’ komt goed tot uiting in deze app. Ook Sergio deelt hier zijn persoonlijke plekken van inspiratie.

Verder lezen over Campagne

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Het gegeven dat diefstal fout is en dat de dief daarvoor bij uitstek verantwoordelijk is, zorgt dat er soms voor dat jij alles maar gerust laat slingeren, jij jouw ramen niet langer sluit en jij jouw voor- en achterdeur...

Online22.02.2024

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

Vandaag is er een nieuwe (video)podcast beschikbaar gekomen waarin voormalig bondscoach Louis van Gaal voor het eerst in lange tijd een interview geeft. Van Gaal gaat voor de Podcast-serie Lichtpuntjes (van SIRE) in ges...

Video19.02.2024

Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

In aanloop naar Valentijnsdag lanceerde Intertoys vanuit hartje Rotterdam zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels...

Marketing13.02.2024

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

'De enige roos die nooit verwelkt’
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

Op 1 april gaat de derde editie van de Alzheimer Challenge van start. Deelnemers worden uitgedaagd om gedurende de maand april 300 kilometer af te leggen om aandacht te creëren voor Alzheimer, een ziekte die in Nederlan...

Online27.03.2023

Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

voor een toekomst zonder dementie
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

EA Sports heeft in samenwerking met verschillende competitiepartners een reeks in-game kits gelanceerd met krachtige boodschappen over het uitbannen van racisme en discriminatie in het voetbal, zowel op als buiten het ve...

Gaming22.03.2023

Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

Alle spelers kunnen de actie supporten
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

KLM heeft deze week als eerste luchtvaartmaatschappij ChatGPT, het geavanceerde taalmodel (software GPT-3.5) van OpenAI, toegevoegd als onderdeel van een communicatiecampagne. Valentijnsdag Op 14 februari lanceerde...

Marketing16.02.2023

ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

resultaten zijn positief
Bizar nieuws dat echt waar is: Waddenvereniging voert slim campagne

De Waddeneilanden zijn een plek waar je absoluut een keer geweest moet zijn. Het staat met stip op 1 in de Bucketlist van dingen die je gezien en gedaan moet hebben in eigen land. Je kan er écht het gevoel hebben op vak...

Online14.02.2023

Bizar nieuws dat echt waar is: Waddenvereniging voert slim campagne