GTI Bannerbahn: Volkswagen organiseert race over levensgrote websites

Vorig artikel Volgend artikel

Op een parcours over 4 levensgroot geschilderde websites test Volkswagen de reactiesnelheid van het Nederlands publiek. Diegene die op vrijdag 13 september, wanneer de race online over de sites te volgen is, de auto het snelst met zijn muis vangt, wint de nieuwe Golf GTI. Een campgane die de fysieke en digitale wereld integreert.

Creatief bureau ACHTUNG! organiseert de race om de nieuwe Golf GTI te introduceren. Op vliegveld Twente zijn de websites geschilderd van Nu, Telegraaf, Autoweek en GeenStijl op een formaat van 25 bij 20 meter. Een coureur rijdt volgens een vooraf te bekijken parcours een race over de geschilderde websites. Op vrijdag 13 september om 12 uur en om 16 uur is de race op de deelnemende websites online toegankelijk voor het Nederlandse publiek.

GTI Bannerbahn: Volkswagen organiseert race over levensgrote websites

De video:

En de Making of video:

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies