Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Lifestyle magazine BLEND publiceert in haar oktober editie de editorial ‘Selected by Influentials’, welke geheel is bedacht en uitgevoerd door jonge invloedrijke bloggers. Het is voor het eerst dat de groeiende invloed van Nederlandse bloggers op de fashionwereld op deze manier tot uiting komt. De editorial draait om kleding uit de nieuwe Selected etalage van webshop FreshCotton.
De bloggers zijn allen online trendsetters met een grote aanhang, en hebben voor de editorial ieder hun eigen specialisme en passie op het gebied van lifestyle, fotografie, fashion of beauty ingebracht. Ook de modellen zijn invloedrijke internetters. Alle betrokkenen hebben vrijwillig aan het project meegewerkt.
Aanleiding voor het project is de vernieuwde webshop van FreshCotton die recent in drie virtuele etalages is opgedeeld. De Selected etalage is daarbij nieuw en voert stijlvolle en exclusieve labels als Carhartt Heritage, Sixpack France, Ontour en Libertine Libertine.
FreshCotton richt zich met Selected op een jong-volwassen, modebewuste en kritische online doelgroep die via traditionele (online) reclame nauwelijks te bereiken is. Geloofwaardigheid is voor deze groep erg belangrijk, dus is er gekozen voor een aanpak waarin niet FreshCotton, maar onafhankelijke bloggers het verhaal van Selected uitdragen.
De bloggers die mee hebben gewerkt aan het project zijn:
Serena, Cindy, Alvar, Boris (ja, die), Elisabeth, Dennis, Dennis & Ilanka.
Disclaimer: dit concept is bedacht door First, waar ik mede-oprichter van ben.
Verder lezen over Bloggers
Social Media02.05.2023
WordPress-gebruiker? Je kunt je posts niet meer tweeten
Nieuws04.01.2021
De dag van hypnose én braille
Nieuws29.12.2020
China gooit Zhang Zhan in de gevangenis
De cel in omdat je over de waarheid blogtMedia25.11.2020
Eerste hulp bij online bedreigingen voor journalisten en bloggers
Interactieve videoNieuws24.11.2016
Anoniem bloggen met Telegraph van Telegram
Social Media31.03.2016
Vacanceselect beloont klanten met groot bereik op social media
Hoe groter je bereik op Facebook, Twitter en Instagram, hoe hoger de korting.Marketing13.01.2016
In Den Haag opent het eerste bloggershuis van Nederland!
Entertainment27.10.2015
YouTube-ster Jenna Marbles krijgt wassenbeeld in Madame Tussauds
En het beeld maakt selfies!Verder lezen over Influencers
Social Media06.03.2024
Je kunt meer geld verdienen met lange video’s op TikTok
Social Media16.01.2024
5 tips voor als je een OnlyFans-account wil beginnen
Social Media01.01.2024
Influencers worden te duur, maar er is een oplossing
Gaming25.10.2023
KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie
Gadgets25.10.2023
Een pop-up barber op tramstation Leidseplein
Social Media03.10.2023
Werken met influencers? “Je moet weten waar de influencer enthousiast over is”
In gesprek met #sponSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Social Media18.04.2023