Iedereen kan vanaf nu een MythBuster zijn!

Vorig artikel Volgend artikel
1193038425mythbusters

Discovery Channel heeft, in samenwerking met Dosign Engineering, TU Delft en DAG, een actie-website op Discoverychannel.nl gelanceerd waar de kijker wordt uitgedaagd om in de huid van de MythBusters te kruipen en zélf een mythe te kraken.

Door mee te doen maakt elke deelnemer kans op een meet & greet met de MythBusters in San Fransisco! De kijker wordt gevraagd de mythe op een ludieke, humoristische, serieuze of onderwijzende manier in beeld te brengen. Om te winnen moet elke deelnemer zoveel mogelijk stemmen verzamelen voor zijn filmpje via bijvoorbeeld Hyves, MSN of Gmail. Een jury zal de winnaar kiezen uit de top 5 inzendingen met de meeste stemmen.

Alco de Jong, Channel Director Discovery Networks Benelux laat weten: “Discovery Channel profileert zich steeds meer als een televisiekanaal die zijn kijkers méér wil bieden dan alleen TV-programma’s. Wij streven naar interactie met onze doelgroep en doen dit op uiteenlopende innovatieve manieren. Wij zijn blij dat alle betrokken partners deze behoefte erkennen en ons hierbij helpen door een uniek online MythBusters platform op te zetten”.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies