MSN Messenger is toch alleen voor jongeren?

Vorig artikel Volgend artikel
1106345702travelmessengerlogo

[Stephan Fellinger] Bijna 5 miljoen MSN Messenger gebruikers en nog bijna geen merken die daar wat mee doen, buiten dan de banners van MSN, rara hoe kan dat?

Zo populair bij gebruikers, maar nog zo onbekend bij merken met interactieve ambities. "Messenger dat is toch iets voor jongeren?". Als ik uitleg dat 45% ouder dan 25 jaar is, word ik vol verbazing aangekeken.

Ok, de Postbank en McDonalds zijn en waren aan het experimenteren en dit jaar krijgen we Eckky, maar de hoeveelheid iniatieven kan ik op 1 hand tellen.

Ondertussen zie ik een aantal creatieve concepten in het buitenland langskomen. Hierbij kun je een onderscheid maken tussen Entertainment en de functie van "Messenger Callcenter" zullen we maar zeggen.

In die categorie Callcenter, kwam ik een interesante toepassing tegen. Wat te denken van travelmessenger uit Engeland, waarbij je een compleet reisbureau beschikbaar hebt via Messenger. Hardstikke handig voor bijvoorbeeld een secretaresse die vaak tickets boekt voor de baas.

Al die merken met interactieve ambities kunnen 5 miljoen mensen toch niet blijven negeren?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies