Drie feiten die je nog niet wist over e-mail marketing

email Betere resultaten behalen met e-mailmarketing, we hebben het allemaal wel eens geprobeerd. In één van mijn blogs heb ik hiervoor enkele dos & don'ts uitgelicht. Afgelopen week verscheen er een interessant rapport [PDF] afkomstig van Signals (dochteronderneming inbound marketing ambassadeur HubSpot) dat mij inspireerde hierop een vervolg te schrijven. Je bent immers nooit klaar met optimaliseren, testen, rapporteren en verbeteren.

Men onderzocht de resultaten en effectiviteit van maar liefst 6,4 miljoen verzonden e-mails. Uiteraard zijn de resultaten niet een-op-een als benchmark te gebruiken, omdat we altijd te maken hebben met factoren as publiek, regio, context, etcetera. Echter kunnen we dergelijke resultaten wel gebruiken als extra inzicht en lering trekken uit succesverhalen. Door dit toe te passen op je eigen situatie kan je dus je eigen resultaat verbeteren. Je kan hiermee starten door te experimenteren met de volgende drie tips. lees meer

MIT en Dropbox lanceren Inbox, een Next-Generation email platform

email Emailmarketing is een van de meest effectieve tools in online marketing. Met de hoogste resultaten en meest efficiënte manieren om te meten. Tijdens de DDMA Emailsummit vorige maand gaf Gerrit van Leeuwen aan dat Gmail de komende tijd veel veranderingen zal gaan doorvoeren. Zo is Google bezig met het testen van een 'Pinterest-achtige' weergave van de inbox. Momenteel is bekend geworden dat Dropbox en MIT samen een nieuwe startup zijn begonnen, genaamd Inbox, een next-gen email platform. lees meer

Tags: email
Marketingontwikkelingen om in de gaten te houden [Adv]

email Tegenwoordig gaan de ontwikkelingen razendsnel. Waren een paar jaar geleden Social Media en Content Marketing het helemaal, nu gaan we naar ontwikkelingen als Marketing Automation en Predictive Marketing.

Op welke ontwikkelingen moet de marketeer van nu en de toekomst inspelen om bij te blijven? Dat hoor je op het Copernica Summit op 16 september aanstaande in het Media Plaza te Utrecht.

Klik hier voor meer info

Van Hooijdonk: "Customer data is the new king" [Adv]

email Maak op het Copernica Summit kennis met ‘The Future of Marketing’ tijdens de keynote van Richard van Hooijdonk! Daarnaast hoor je de laatste ontwikkelingen van e-mailmarketing en marketing automation bij één van de 22 kennissessies. Dit gratis event wil je niet missen!

Zorg dat je erbij bent en meld je gratis aan

E-mail steeds meer geopend op mobiel apparaat

email Vorige week werd tijdens de Emailsummit de nieuwste Email Benchmark gepresenteerd met verrassende resultaten. Uit de Email Benchmark van vorig jaar bleek dat emailmarketing door marketeers steeds belangrijker wordt gevonden. Daarnaast was conversie het belangrijkste bij de bepaling van het succes van een mailing. In deze blog behandelen we de nieuwste en meest interessante ontwikkelingen voortkomend uit de Email Benchmark van 2014. lees meer

email Aan de vooravond van de ddma E-mail Summit zijn gisteren in Pakhuis de Zwijger de winnaars bekend gemaakt van de E-mail Awards 2014. Onder het toeziend oog van 150 aanwezigen riep de vakjury Saartje de Wit (OHRA) uit als e-mail vrouw van het jaar. De e-mail award voor de beste e-mailcampagne van 2014 is uitgereikt aan Marktplaats en haar... lees meer
Saartje de Wit (OHRA) en Marktplaats winnaars E-mail Awards 2014
email OHRA/Delta Lloyd, Eurocamp en Marktplaats maken kans om de award voor beste e-mailcampagne van 2014 in de wacht te slepen. Laura van der Kallen (Sacha Shoes), Patrick van Wattum (ITG Companies) en Saartje de Wit (OHRA) zijn genomineerd voor de e-mail m|v award van 2014. Op dinsdag 10 juni worden beide e-mail awards uitgereikt tijdens de @ward... lees meer
OHRA/Delta Lloyd, Eurocamp en Marktplaats genomineerd voor beste e-mailcampagne van 2014
Mobile is booming in e-mailmarketing
email De hamvraag die ons lang geteisterd heeft, betrok zich op de verhouding tussen mobile en desktop. Voor veel bedrijven lastig, want op welk device moet je nou je mailing afstemmen en hoe kun je deze zo vormgeven dat het voor de consument direct duidelijk is? Inmiddels is de consumptie via mobile hoger dan via desktop, maar moeten we nu alleen de... lees meer
Protonmail, een e-mailservice ontoegankelijk voor NSA
email Privacy zal altijd een punt van discussie blijven dat samenhangt met ontzettend veel variabelen. De ene vindt het totaal niet erg om allerlei informatie op het web achter te laten, terwijl de ander zich het liefst opsluit en niks naar buiten brengt. Toen afgelopen jaar een PhD student dit via Facebook naar de CERN group stuurde bracht dit de... lees meer
Tags: privacy
De genomineerden voor de DDMA E-mail M|V 2014 zijn bekend!
De vakjury van de DDMA E-mail @wards maakt bekend dat Laura van der Kallen (Sacha Shoes), Patrick van Wattum (ITG Companies) en Saartje de Wit (OHRA) kans maken op de... lees meer
Save the date: DDMA Email Summit 2014
Op woensdag 11 juni 2014 vind in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam de vierde editie van de DDMA EMAIL SUMMIT plaats. Deze editie levert in één dag nieuwe inzichten op... lees meer
Wat is de beste e-mailcampagne van 2014?
Welke e-mailcampagne is een inspiratie voor de branche? En welke online marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van... lees meer
Ematters wint IAC Award voor Best Travel Email Message Campaign
De Web Marketing Association heeft bekend gemaakt dat Ematters, in samenwerking met Tripolis International, de 2014 Internet Advertising Competition Award heeft... lees meer
E-mailmarketing wordt steeds hotter
E-mailmarketing staat bekend als een zeer effectieve online marketing tool. E-Village brengt jaarlijks een E-mailbenchmark uit waarin 700 bedrijven worden onderzocht... lees meer
Facebook gaat stoppen met de @facebook.com mailadressen
Facebook gaat stoppen met de eigen e-mail dienst en is begonnen met het op de hoogte brengen van gebruikers dat emails verzonden aan het @facebook.com e-mailadres op... lees meer
E-mails versturen is zó 2013
Toen ik op kamers ging, kreeg ik iedere week 4-5 brieven/kaarten. Per post. En ik verstuurde er minstens zo veel. Zonder telefoon (laat staan een mobieltje), zonder... lees meer
De Spam-trends van 2013 volgens Trend Micro
E-mail zal altijd blijven bestaan. En dus zal er ook altijd spam blijven bestaan. Spam was de afgelopen jaren wat afgenomen, maar in 2013 veranderde er veel. Spam... lees meer
Gmail geeft afbeeldingen nu automatisch weer
In Gmail worden afbeeldingen voortaan gelijk weergegeven. Zo heeft John Rae-Grant, Product Manager, in een blogpost bekend gemaakt. Overigens krijg je ook... lees meer
Recommend on Google

Laatste reacties

Poll

Hoe begin jij je dag online?

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines