Rabobank Customer Service SPAM Update

Vorig artikel Volgend artikel
Rabobank Customer Service SPAM Update

Je zult maar bank zijn in 2011, dan heb je het niet makkelijk. Gemiddeld komen er per dag minimaal 3 tot 4 spam, phishing en andere vreemde mails binnen. De onbetwiste #1 die te maken heeft met deze ellende is ING. Vandaag was echter de Rabobank weer eens aan de beurt. Gelukkig maken onze vriendelijke spammers er af en toe nog een behoorlijk potje van. De onderstaande tekst behoort absoluut tot de prijswinnaars in de categorie 'sterke teksten die je bankrekening proberen leeg te halen'.

"Om ervoor te zorgen uw bescherming, hebben we nu uitgeschakeld toegang tot uw rekeningen. U moet nu opnieuw instellen uw veiligheid. U zult niet in staat zijn om toegang tot uw rekeningen te krijgen totdat je dit hebt gedaan.

Informatie - Als u uw toegangscode niet binnengaan van uw willekeurige kaartlezer of uw Rabo-kaart te verwijderen uit de Random Reader apparaat na verificatie vriendelijk geduldig te zijn voor 15 tot 20 minuten kunnen we dan controleren of uw gegevens kunt u uw rekening. Onze excuses voor het ongemak".

Was getekend E-Communicatie-eenheid Rabobank.

Meer content

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies