´Wat schuift het´ geeft geld weg

Vorig artikel Volgend artikel
1113238695100 Euro

KPN en Advance hebben samen een viral marketing aktie ontwikkeld waarbij mensen die een KPN Mobiel Abonnement afsluiten, worden beloond in cash geld.

Uitgangspunt is dat de kortingen of cadeaus die gegeven worden bij het afsluiten van een mobiel abonnement steeds ongeloofwaardiger worden. Op de aktiesite van Hoeveel schuift het? staat te lezen hoe het werkt

“Dit leidt tot argwaan bij de doelgroep en terughoudendheid om een transactie te doen”, aldus Frans de Vries, creatief directeur van Advance. Coen Nijkrake van KPN.com: “Met ‘Hoeveel schuift het?’ is de consument ‘in control’ en bepaalt hij zelf welke beloning hij op zijn bankrekeninig ontvangt. Geen moeilijke combinaties dus meer tussen toestellen en kortingen, maar gewoon ‘cash’ en dat is in deze tijden best lekker.”

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies