OHRA/Delta Lloyd, Eurocamp en Marktplaats genomineerd voor beste e-mailcampagne van 2014

OHRA/Delta Lloyd, Eurocamp en Marktplaats genomineerd voor beste e-mailcampagne van 2014

Vorig artikel Volgend artikel

OHRA/Delta Lloyd, Eurocamp en Marktplaats maken kans om de award voor beste e-mailcampagne van 2014 in de wacht te slepen. Laura van der Kallen (Sacha Shoes), Patrick van Wattum (ITG Companies) en Saartje de Wit (OHRA) zijn genomineerd voor de e-mail m|v award van 2014. Op dinsdag 10 juni worden beide e-mail awards uitgereikt tijdens de @ward Night aan de vooravond van de DDMA EMAIL SUMMIT 2014 te Amsterdam.

OHRA/Delta Lloyd, Eurocamp en Marktplaats genomineerd voor beste e-mailcampagne van 2014

In de afgelopen weken kon men cases insturen of kandidaten aanmelden voor de awards. Uit de tientallen inzendingen heeft de vakjury de selectie teruggebracht tot drie cases voor de beste e-mailcampagne en drie personen voor de e-mail m|v van 2014.

Beste e-mailcampagne
De award voor de beste e-mailcampagne van het jaar wordt uitgereikt aan de case die volgens de vakjury zowel innoverend als effectief is. Daarnaast moet de e-mailing van de winnaar een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de totale communicatiestrategie. Juryvoorzitter Frans Reichardt over de genomineerde cases: "Dit jaar zijn de drie genomineerde cases voor de beste e-mailcampagne van 2014 afkomstig uit verschillende branches. In deze branches bevindt e-mailmarketing zich op verschillende ontwikkelingsniveaus. De ene sector is duidelijk verder dan de andere. In alle gevallen blijkt e-mail bijzonder geschikt voor effectieve klantgerichte een-op-een communicatie. De genomineerde campagnes laten elk op eigen wijze zien hoe gericht, persoonlijk, relevant, snel, voordelig en effectief dit kanaal kan zijn."

@ward Night op dinsdag 10 juni, Amsterdam
De E-mail Awards worden uitgereikt aan de vooravond van de derde editie van de DDMA EMAIL SUMMIT 2014 op woensdag 11 juni. Ook dit jaar staat er weer een uitgebreide line-up met sprekers van A-merken als Ikea, KLM, Adidas en Ziggo maar ook Alchemy Workx, Exact en Human Inference.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies