Crossmediaal magazine social media geheimen

Vorig artikel Volgend artikel
Crossmediaal magazine social media geheimen

Vandaag presenteren afstudeerders van de opleiding Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam, het eerste crossmediale magazine over social media geheimen.

Het project zal worden afgesloten in Hotel Arena in Amsterdam. 'Social Secrets Magazine' is zowel in print, digitaal als mobiel beschikbaar en wordt gekenmerkt door onthullende artikelen over relevante social media thema’s. Zo besteed het medium bijvoorbeeld aandacht aan ruwe social media diamanten, taboes op social media platforms, de omgang met privacy en social media marketing. De artikelen zijn tot stand gekomen na enkele maanden van onderzoek, interviews en lezingen van bekende Nederlandse social media professionals, tijdens de afstudeerworkshop 'Social Secrets'.

Wil jij ook meer weten over de geheimen die zich in jouw social media landschap bevinden? Lees dan op www.socialsecrets.nl hoe de studenten, zonder een blad voor de mond te nemen, geheimen ontrafelen, interessante ervaringen delen en handige tips geven op het gebied van social media.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies