Events29.03.2012

Genomineerden voor Dutch Interactive Awards bekend


genomineerden-voor-dutch-interactive-awa.jpg
genomineerden-voor-dutch-interactive-awa.jpg

De Dutch Interactive Awards (DIA), een vakprijs voor het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus, heeft de nominaties bekendgemaakt. De awarduitreiking is een initiatief van Emerce en wordt ondersteund door branchevereniging PIBN. Het evenement wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd en is inmiddels uitgegroeid tot een zeer gewaardeerde prijs binnen de media- en internetsector.

In acht categorieën worden door een onafhankelijke vakjury prijzen uitgereikt, waaronder brand, campagne, e-commerce, corporate en online services. Het gaat om websites die sinds 1 januari 2011 zijn opgeleverd. De prijsuitreiking vindt plaats op donderdag 10 mei in Amsterdam.

LBi Netherlands is voor maar liefst 3 categorieën genomineerd: communities, corporate en recruitment. Andere kanshebbers zijn Tam Tam, met twee nominaties in de categorieën campagne en communities en TwoPine media, eveneens genomineerd voor twee categorieën; brand site en lead generation. 

Concept, design, bouw en resultaten
Deelnemende bureaus konden tot 15 maart cases inzenden. In sommige categorieën ontving de organisatie meer dan veertig inzendingen. Alleen in de categorie intranet bleek het aantal kwalitatieve inzendingen helaas te laag om genoeg genomineerden bekend te maken. Mixit en e-office waren hierin hele goede uitzonderingen. Een onafhankelijke vakjury beoordeelt alle inzendingen op de kwaliteit, de effectiviteit en de creativiteit van het project. Tijdens de jurering wordt er gelet op de verschillende aspecten van een internetproject, zoals concept, design, bouw en resultaten.

De genomineerden:

Best brand site
– a&m impact
– Cream
– Mirabeau
– Redhotminute
– TwoPine media

Best campagne
– Greenberry
– Icemedia
– Media Republic
– Tam Tam
– Woedend!

Best communities
– Fabrique
– LBi Netherlands
– Qi ideas
– Tam Tam
– Webs

Best corporate site
– Evident
– iWink
– LBi Netherlands
– MobGen
– NR6

Best e-commerce site
– dpdk
– info.nl
– ISM eCompany
– Mobile Strategy
– Pathé

Best lead generation
– iPROFS
– MassMovement
– Netvlies internetdiensten
– TwoPine media
– We Are Blossom

Best online services
– DLVR
– Enrise
– Relephant
– TriMM
– TTY Internet Solutions

Best recruitment
– Freshheads
– LBi Netherlands
– Modern Media
– Netwerven
– Rhinofly

Verder lezen over Dutch-interactive-awards

Alle genomineerden van de Dutch Interactive Awards 2014 zijn bekend

De nominaties van de vijfde jaarlijkse Dutch Interactive Awards zijn bekend gemaakt. De selectie van het beste Nederlandse online werk behaalde de hoogste scores op concept, design, bouw, resultaat, interactiviteit en op...

Events26.03.2014

Alle genomineerden van de Dutch Interactive Awards 2014 zijn bekend

Inschrijvingen Dutch Interactive Awards 2014 zijn geopend

Vanaf vandaag zijn de inzendingen geopend voor de Dutch Interactive Awards: de prijs voor het beste Nederlandse werk op het Web! Alweer voor het 5e jaar op rij krijgt online Nederland tot en met 14 maart de kans om de b...

Online05.03.2014

Inschrijvingen Dutch Interactive Awards 2014 zijn geopend

Winnaars Dutch Interactive Awards 2013 bekend

Gisteravond vond de uitreiking van de Dutch Interactive Awards 2013 plaats in het NH Krasnapolsky te Amsterdam. Met elk twee awards kwamen Fabrique, Q42 en KLM Royal Dutch Airlines dit jaar als grote winnaars uit de bus....

Events17.05.2013

Winnaars Dutch Interactive Awards 2013 bekend

Genomineerden Dutch Interactive Awards 2013 bekend

De cases van Nederlandse interactieve bureaus die strijden om een juryprijs in de Dutch Interactive Awards zijn bekend gemaakt. Op basis van de behaalde scores op het gebied van concept, design, bouw, resultaat, interact...

Events26.03.2013

Genomineerden Dutch Interactive Awards 2013 bekend

Dutch Interactive Awards 2013: inschrijvingen zijn geopend

Wie gaat er in 2013 naar huis met de prijs voor het beste Nederlandse werk op het Web? Vanaf vandaag kunnen alle online bureaus en projectteams binnen bedrijven hun beste interactieve werk inzenden voor kans op een Dutch...

Events13.02.2013

Dutch Interactive Awards 2013: inschrijvingen zijn geopend

Dutch Interactive Awards 2012 uitgereikt: KLM Interactive Company of the Year

De lat voor de Dutch Interactive Awards 2012 lag hoog. Dat bleek vanavond, toen het beste interactieve werk van het afgelopen jaar centraal stond in het Amsterdamse Hotel Krasnapolsky. Dit initiatief van Emerce, onderste...

Events10.05.2012

Dutch Interactive Awards 2012 uitgereikt: KLM Interactive Company of the Year

Verder lezen over Emerce

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Opkomende social media platformen, nieuwe inzichten in de wereld van SEO door de opkomst van AI, inspirerende leadgeneratie-technieken, e-mailmarketing voor gevorderden en een aantal topmerken die hun online marketing st...

Events20.06.2023

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de Benelux
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Conversational commerce is geen hype of nieuwe marketing term. Het is serious business en wordt wereldwijd al veelvuldig toegepast. Het zal binnen een paar jaar leiden tot nog minder bezoek aan de fysieke winkels en de v...

Online06.02.2018

Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Bas Lemmens, founder van Roomlr, komt naar eTravel 2015. Net als AirBnB staat Roomlr voor de "sharing economy" en hopen zij een verandering teweeg te brengen in de reisbranche. Wie zijn die nieuwe spelers in de reismarkt...

Events21.05.2015

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Bij de 6e editie van Emerce Conversion stond het thema A/B testing centraal met keynotes van Pete Komen (oprichter van Optimizely) en Ton Wesseling (A/B-test goeroe). Een onderwerp dat deze dag minder aandacht kreeg is...

Events15.04.2015

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Het tijdperk van digitale verleiding

Tijdens Emerce Conversion 2015 kwam het onderwerp ‘personaliseren’ tijdens verschillende sessies uitgebreid ter sprake. Waar de online marketeer tot twee jaar terug nog druk bezig was met het experimenteren van A/B-t...

Events15.04.2015

Het tijdperk van digitale verleiding

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent geb...

Events26.11.2014

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Afgelopen week werden tijdens het Emerce Etravel event de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reiswereld getoond. Vraagstukken rondom het succesvol gebruiken van data en het ontwikkelen van goede social media campagn...

Events14.06.2014

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krij...

Events27.11.2013

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact