Events26.11.2014

Emerce Engage 11 december in Amsterdam


Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent gebruik van systemen en klantgegevens, effectieve e-mailmarketing, een geïntegreerde aanpak van alle kanalen voor een stijgende conversie en loyaliteit. Kortom: hét event voor professionals in multichannel marketing, klantcontact en service.

Rusty Warner van Forrester Research spreekt over Big Data Insights in the Age of the Customer

Welkom in het tijdperk van de klant – een 20-jarige conjunctuurcyclus waarin de meest succesvolle ondernemingen zichzelf opnieuw moeten uitvinden om de steeds meer eisende klanten te begrijpen en van dienst te zijn. Het enige duurzame concurrentievoordeel is effectief inzicht in klantbehoeften op basis van voorkeuren en gedrag. Big data zijn een essentiële factor voor evolutie, maar niet als organisaties het gewoon zien als een technologieplatform. In plaats daarvan moeten merken big data omarmen voor zakelijke doeleinden en technologieën, zodat de kloof verdwijnt tussen de hoeveelheid gegevens die beschikbaar zijn en het vermogen om de gegevens te gebruiken voor klantkennis.

In deze presentatie zullen we de leeftijd van de klant bekijken om de zakelijke mogelijkheden te begrijpen. We zullen de rol van big data onderzoeken en ook de manier waarop merken big data actiegericht in kunnen zetten. Om inzicht te geven in de manier waarop succesvolle merken de waarde uitwisseling met klanten inzetten, zullen we best practices delen van diverse retailers, waaronder: Ann Taylor; Cabela’s; John Lewis; Pizza Hut en Sprouts Farmers Market. We zullen de presentatie afsluiten met voorbeelden om valkuilen te vermijden en advies over het gebruik van marketing om een geweldige klantenbeleving te creëren.

Korting

DutchCowboys bezoekers krijgen € 50 korting. Reserveer hier jouw kaart!

Verder lezen over Emerce

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Opkomende social media platformen, nieuwe inzichten in de wereld van SEO door de opkomst van AI, inspirerende leadgeneratie-technieken, e-mailmarketing voor gevorderden en een aantal topmerken die hun online marketing st...

Events20.06.2023

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de Benelux
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Conversational commerce is geen hype of nieuwe marketing term. Het is serious business en wordt wereldwijd al veelvuldig toegepast. Het zal binnen een paar jaar leiden tot nog minder bezoek aan de fysieke winkels en de v...

Online06.02.2018

Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Bas Lemmens, founder van Roomlr, komt naar eTravel 2015. Net als AirBnB staat Roomlr voor de "sharing economy" en hopen zij een verandering teweeg te brengen in de reisbranche. Wie zijn die nieuwe spelers in de reismarkt...

Events21.05.2015

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Bij de 6e editie van Emerce Conversion stond het thema A/B testing centraal met keynotes van Pete Komen (oprichter van Optimizely) en Ton Wesseling (A/B-test goeroe). Een onderwerp dat deze dag minder aandacht kreeg is...

Events15.04.2015

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Het tijdperk van digitale verleiding

Tijdens Emerce Conversion 2015 kwam het onderwerp ‘personaliseren’ tijdens verschillende sessies uitgebreid ter sprake. Waar de online marketeer tot twee jaar terug nog druk bezig was met het experimenteren van A/B-t...

Events15.04.2015

Het tijdperk van digitale verleiding

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Afgelopen week werden tijdens het Emerce Etravel event de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reiswereld getoond. Vraagstukken rondom het succesvol gebruiken van data en het ontwikkelen van goede social media campagn...

Events14.06.2014

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krij...

Events27.11.2013

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Internationale topexperts Chris Johnson en Christopher Steiner naar Emerce Performance

Chris Johnson, Content Director bij PerformanceIN, het grootste affiliate nieuws & resource portal van de UK, komt naar Nederland om op 21 november tijdens Emerce Performance een visionaire presentatie te geven over de w...

Events07.11.2013

Internationale topexperts Chris Johnson en Christopher Steiner naar Emerce Performance