V&D gaat voor multi-channel aanpak

Vorig artikel Volgend artikel

V&D heeft gekozen voor een multi-channel aanpak. De grootste warenhuisorganisatie start met het plaatsen van 5.000 producten op de website voor de verkoop. Dat aantal zal uiteindelijk uitgroeien naar tienduizenden producten.

V&D heeft Hybris geselecteerd als beste leverancier, de implementatie is momenteel in volle gang en wordt eind augustus 2008 afgerond. V&D wordt nu een echte multi-channel organisatie.

Roland Tabor, Strategic & Business Development manager bij V&D: "We zijn heel blij met de ondersteuning van hybris. Voor hybris is V&D het eerste project van deze omvang dat ze in Nederland draaien. Voor V&D is hybris een juiste strategische keuze. We hebben grote ambities op het gebied van e-commerce en zijn ervan overtuigd dat hybris ons hierin goed zal ondersteunen."

"We zijn erg blij dat we deze implementatie voor V&D mogen doen", aldus Henk-Jan van der Weide, regional manager hybris Benelux. "Met onze multi- channel E-Commerce- en PIM-oplossing bieden we V&D een goede ondersteuning in het online creëren van het assortiment en houden we daarnaast de website constant up-to-date."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies