Jongeren zijn ‘multitaskers’ die hun eigen keuzes maken uit een enorm media aanbod. Marketeers kunnen zich niet veroorloven te vertrouwen op televisiemakers die zorgen dat de reclames verplicht worden meegepikt. De s...
Jongeren zijn ‘multitaskers’ die hun eigen keuzes maken uit een enorm media aanbod. Marketeers kunnen zich niet veroorloven te vertrouwen op televisiemakers die...
Igor Beuker schrijft hier regelmatig over viral marketing. Ik ga het ook proberen, natuurlijk met een Search tintje. In Amerika heeft het bedrijf Source Direct Holdings...
[Igor Beuker] Tv-commercials bieden echte emotie. Dat is een veelgehoorde uitspraak van traditionele reclame- en mediabureaus. En natuurlijk van de tv-producenten. Niet...
[Igor Beuker, LaComunidad] De Amerikaanse verkiezingen staan voor de deur. Dus alle media staan al maanden in het teken van deze verkiezingen. Uiteraard geïnteresseerd...
Naar aanleiding van m’n “viral Copernic Desktop Search marketing” akties heb ik nogal wat vragen (incluis die van Paul natuurlijk) gekregen over “hoe goed de...
[Igor Beuker] Digitale mond-tot-mond reclame (Word of Mouth of WOM). Ook wel Buzz of Viral marketing genoemd door die-hard internet professionals, wordt op dit moment nog...
Verzekeraar FBTO trekt zijn campagnethema ‘Verzekeren kan je zelf’ door naar een internetactie, ontwikkeld door Tribal DDB. Internetters worden opgeroepen om FBTO te...
Eerder wisten we al te melden dat Heineken deze zomer start met een EK-feed in de populaire messenger van MSN. Ook sportmerk Nike gaat z'n 3-D online Olé voetbalspel...
Vriend Aad heeft z'n populaire weblog een tijdje terug omgedoopt in d'Alledaagse. Gisteren schreef hij onderstaand stukkie viral marketing. "Ik heb geen vrienden....
Er komen veel fantastische films uit de jaren 90, waarvan wij wel een idee hebben welke een remake kunnen gebruiken.
Philips Hue komt met veel nieuwe producten en dat biedt al met al veel meer mogelijkheden voor mensen met een Hue-smarthome.
Spotify geeft je nu de touwtjes in handen van de ontdekkingsafspeellijst Discover Weekly. Je krijgt de keuze om het genre te bepalen.