Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Facebook is met bijna 9 miljoen Nederlandse gebruikers een onmisbaar social mediamarketing-platform. Toch is succes niet verzekerd. Veel organisaties worstelen nog met een succesvolle inzet van Facebook. Daarom organiseren Entopic en Likeconomics op woensdag 11 juni het Congres Facebook Marketing, een inspirerende dag vol concrete tips en handvatten om als organisatie direct mee aan de slag te gaan.
Zo laat de Amerikaanse marketing goeroe Jay Baer in zijn keynote zien dat bedrijven vooral reacties losmaken als content zoveel toegevoegde waarde biedt dat klanten ervoor zouden willen betalen. Deze reacties – kritisch of niet – zijn volgens hem de échte toegevoegde waarde van Facebook.
Naast tal van internationale grootheden laten ook diverse Nederlandse organisaties zien hoe zij Facebook inzetten. Wil je aan de slag met Facebook marketing, social media of community management of houdt dit je al dagelijks bezig? Meld je dan snel aan. Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar. Meld je nu via Dutchcowboys aan met 20% korting. Gebruik kortingcode dc#20cfb.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023