Maak kans op het gloednieuwe praktische Handboek Engaging Content

Maak kans op het gloednieuwe praktische Handboek Engaging Content

Vorig artikel Volgend artikel

Contentmarketing blijft zich doorontwikkelen maar het maken van Engaging Content voor de huidige marketeers blijkt nog vaak een zware klus. Daarom geeft onze blogger en tevens docent, consult en auteur Patrick Petersen twee exemplaren weg van het Handboek Engaging Content.

Motiveer wat JIJ engaging content vindt en maak kans op dit boek!

Over het Handboek Engaging Content

Veel contentmarketing werkt niet, omdat het simpelweg geen reactie los maakt. Het studie- en managementboek Engaging Content – contentmarketing met WOW-effect! behandelt de aansturing, curatie en creatie van effectieve content. Het Handboek ontrafelt belangrijke aspecten van content engagement en geeft antwoord op vragen als: Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? Welke toegepaste psychologie zorgt voor een WOW-effect? Engaging Content is een boek dat is voorzien van een doordachte opbouw en veel voorbeelden. Het biedt honderden digitale bijlagen en doet handreikingen voor het maken van een contentplan.

Deze tweede editie is geactualiseerd en bevat ruim 30 pagina’s extra content. Bovendien maken de opdrachten in ieder hoofdstuk het tot een up-to-date studieboek. Het voorwoord is verzorgd door docent, auteur en onderzoeker René Boonstra. Experts Mischa Coster (mediapsycholoog en oprichter Grey Matters), Jaap van Zessen (consultant, analist en dataonderzoeker bij Buzzcapture), Rob Oostdam (consultant MC-Advisory), social media specialist Herman Couwenbergh en contentmarketeer Christian Slagter hebben bijdragen met WOW-effect geleverd.

Doe mee en win!

Doe mee en reageer voor 20 juni 2016 om kans te maken op dit nieuwe en praktische boek!

coverHEC2016
Cover

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies