[Caspar Wenckebach] Ja, natuurlijk had ik aandelen moeten kopen, maar door alle negatieve berichten en de verlaging van de uitgifteprijs zo vlak voor de beursgang, kreeg ik toch, zoals dat op z’n Amerikaans heet “Co...
[Caspar Wenckebach] Ja, natuurlijk had ik aandelen moeten kopen, maar door alle negatieve berichten en de verlaging van de uitgifteprijs zo vlak voor de beursgang, kreeg...
FindWhat.com is begonnen met zijn pay-per-call search advertising platform. Hiermee richt het zich op de locale adverteerder zonder website (in 2002 nog 63%). FindWhat...
Wie dacht dat het banner tijdperk voorbij is vergist zich lelijk. Nota bene Google komt in navolging van hun succesvolle tekstlinks/Adwords programma terug met “Good...
Nederlandse huishoudens worden steeds kritischer op wat er met hun persoonlijke gegevens gebeurt. Waar digitale diensten en slimme technologieën ooit vooral gemak...
Voor jongeren is het vaak spannend: die willen meer vrijheid op het internet en doen soms alsof ze ouder zijn. YouTube gaat daar nu een stokje voor steken.
De ogen zijn de afgelopen dagen gericht op Apple, want dat is het bedrijf dat antwoord moet geven op de krassen. Dat doet het nu.