Terwijl we nog steeds wachten tot de Meta Ray-Ban-bril uitkomt en alles kan, komt Meta alweer met de volgende. Het pakt het wel iets anders aan ditkeer: niet alleen kiest het voor een ander merk, het kiest ook voor een augmented reality-bril in plaats van alleen een slimme bril.
We verwachten dat de bril, net als de Spectacles van Snap, wordt voorzien van speciale glazen waarin informatie kan worden geprojecteerd op de echte wereld. Of Meta ook zo ver gaat als Snap is nog afwachten, want er is wel een teaser geplaatst, maar die geeft eigenlijk niets weg.
Meta kiest waarschijnlijk voor Oakley omdat het een sportiever montuur is dan de gemiddelde Ray-Ban. Of sportiviteit ook iets met de AR te maken heeft, dat is afwachten.
Het wachten duurt niet lang meer: 20 juni zou er meer informatie volgen over de samenwerking tussen het social mediabedrijf en de brillenmaker. Er is nog weinig van gelekt, dus we zijn erg benieuwd of het een full-on AR-bril is of toch een iets eenvoudiger apparaat.
Labubu is een soort koniijn, een soort monster, en die neemt deze zomer de tassen van mannen, vrouwen en kinderen over.
Een e-bike van carbon, met een gewicht van slechts 15,6 kilo en een actieradius tot 100 kilometer? Dat klinkt als een...
Veel bedrijven werken aan een AR- of VR-bril en daar is nu een nieuwe concurrent bijgekomen: ByteDance, het bedrijf...