Nieuw logo Dutchcowboys en Unlock gelijk je korting voor The Next Web

Vorig artikel Volgend artikel
Nieuw logo Dutchcowboys en Unlock gelijk je korting voor The Next Web

Vanaf vandaag heeft Dutchcowboys een geheel nieuw logo. Officieel is het inmiddels de 4e uitvoering en wat onze crew betreft blijft het hierbij, this is the final! Het nieuwe logo, ontworpen door Daan de Vogel (@daantweet) die als Creative Director verbonden is aan ons creatief bureau, krijgt meerdere uitvoeringen die alles te maken hebben met de omgeving.

Zo zal het logo op T-shirts een vervaalde indruk maken terwijl het op de muur van de redactie juist een verkalkte indruk maakt. Het nieuwe logo is ook het begin van een definitieve stijlverandering van al onze blogs. Waar dat precies naar toe zal gaan weet ik werkelijk nog niet en dat maakt het ook veel spannender. Die zoektocht willen we ook graag met onze lezers maken. Dat we gaan veranderen is zeker.

Dan het logo en de nieuwe header. Deze is gemaakt door Arjen Schat (The Next Web) en Roeland P Landegent (o.a. Koninginnedag App) in opdracht van DC en de vrienden van de The Next Web aka het jaarlijkse Europese Web 2.0 feest in Amsterdam. Deze double-rainbow header, We Love it !! bevat een Easter-egg waarmee je een kortingscode kunt unlocken die goed is voor 40% korting of 150 euro korting voor The Next Web afhankelijk van het soort toegangsbewijs. Er is geen limiet op het aantal kaarten dus wat ons betreft knalt iedereen er lekker op los. Kudos voor het Team van TNW en eeuwige roem voor Daan.



Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies