Brick & Click Shopping

Vorig artikel Volgend artikel
1103267861clip_image001

[Igor Beuker] In London, het zal eens niet in de UK gebeuren, is The Bureau de eerste retailer met Interactive Shop Window (ISW), een systeem ontwikkeld door de Marketing Innovation Group. Het systeem combineert online en offline retail, oftewel brick & click shoppen. ISW broadcast foto's van producten op een transparant scherm, dat in de etalage hangt. Shoppers kunnen buiten de winkel, in het winkelraam door de producten klikken en browsen, alsof ze online aan het shoppen zijn.

ISW is voorzien van bewegingssensoren, die het scherm triggeren om te gaan praten tegen voorbijgangers:"welcome to Bureau, please touch me to begin". ISW is een trigger om meer klanten de winkel binnen te lokken en hun meer geld te laten spenderen in de shop. Tja, retail is echt altijd bezig met het verbeteren van conversies. Online shops zijn vaak nog een ramp. Ter vergelijking: een gemiddelde offline shop draait conversies van 80-95%. Een goede online shop knijpt haar handen dicht bij een conversie van 5-10%. Bekijk hier het persbericht over ISW.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies