Social Business and beyond op The Social Conference

Vorig artikel Volgend artikel
Social Business and beyond op The Social Conference

Met Peter Kim – Richard Millington – Web psycholoog Nathalie Nahai – Marian Spier en meer

Op 14 februari vindt voor de 6e keer The Social Conference plaats. De organisatie heeft dit jaar gekozen om het thema “Social in Business” naar de praktijk te vertalen met een aantal subthema’s waaronder: de accountability van social media, integratie & samenwerking en de laatste wetenschappelijke inzichten rond communicatie op het sociale web.

Keynote spreker van #TSC13 is Peter Kim, auteur van het boek Social Business By Design, en VP of Business Transformation bij R/GA. Peter Kim was de eerste die social business als term breed introduceerde. Zijn boek is een must read voor management als het gaat om het herinrichten van organisaties in het social media tijdperk.

Peter is veelgevraagd als spreker op internationale events, waaronder SXSW en Enterprise 2.0 Rusland en wordt veelvuldig geciteerd door media, waaronder CNN, Les Echos, Handelsblatt, en The Wall Street Journal.

Eerder was Peter Kim Chief Strategy Officer bij Dachis Group, analist bij Forrester Research, en hoofd van de wereldwijde digitale marketing bij PUMA AG. Peter studeerde aan de Universiteit van Virginia en de Universiteit van Pennsylvania.

Het tijdperk van social business tijdperk is hier en nu. Opkomende technologie heeft gezorgd voor innovatie en groei van de activiteiten, doordat de huidige merken meer social zijn dan ooit tevoren. Men ziet positieve ROI op intitiatieven van interne en externe sociale media. Echter, de beste merken beseffen dat toekomstige groei een verschuiving vereist van oude strategieën en een heldere roadmap voor de toekomst die verder leidt dan social business.

Andere sprekers in het programma zijn Richard Millington, Web psychologist Nathalie Nahai, mede organisator van TedXAmsterdam Marian Spier, D66, 1%Club, War Child, Accenture en IBM.

Ook Peter Kentie (Eindhoven365), Jordi Bovenkamp (Boomerang Create), Vincent Boon (GiffGaff), Thomas Marzano (Philips) en Arjan El Fassed delen hun kennis met de zaal.

Het programma bestaat uit keynotes, expertsessies, overviews, praktijkcases en interactieve social talks (paneldiscussies).

Volgers van Dutch Cowboys profiteren van 50,- korting met code: TSC25DUTC

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.thesocialconference.com

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies