Deze logo's van bekende merken zijn wel heel eerlijk

Deze logo's van bekende merken zijn wel heel eerlijk

Vorig artikel Volgend artikel

De grafische designer Viktor Hertz heeft een hilarische 'eerlijke logo serie' gemaakt. Bekende logo's zette hij om in de eerlijke betekenis erachter. Zo maakte hij van Netflix Nosleepnosex en van McDonald's McDiabetes. Ook heeft hij van het logo van Burger King 'Bigger Hips' gemaakt. Verder komen onder meer ook de logo's van Game of Thrones, The Walking Dead, YouTube, de filmdatabase-site IMDb, Windows en Apple voorbij.

Eerder zagen we al 6 merklogo's die beïnvloed waren door hun eigen product, en dit is eigenlijk een mooie toevoeging. Check de dertien logo's van Viktor Hertz hieronder!

netflix
Netflix wordt Nosleepnosex.
burger-king
Burger King wordt Bigger Hips.
game-of-thrones-1
Game of Thrones wordt Gore and Titties.
oscar
Het logo van de Oscars krijgt ineens een heel andere wending met deze nieuwe tekst.
walking-dead
The Walking Dead wordt The Watching Death.
hagen-dasz
Häagen-Dazs wordt Häning-Azs.
youtube
YouTube wordt CatVideos.
imdb
IMDb wordt Nerd Info.
nintendo
Nintendo wordt Nothing to do.
apple
Apple wordt Apperance Costs.
windows
Windows wordt Will Work for a While.
starbucks
Starbucks wordt Sugarbombs Combos.
mc-donalds
McDonald's wordt McDiabetes.
Tedje van Gils

Tedje is blogger voor Stylecowboys, Dutchcowboys en Travelvalley. Verder is ze tekstschrijver bij Red Banana. Ze is film- en serieverslaafd en houdt van...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies