Thomas Lapperre
Thomas schrijft en spreekt over oa online marketing, customer loyalty, service design, contentmarketing en specifiek over retail en travel.
Zelf een boek uitgeven is serious business
Het zelf uitgeven van een boek heeft een serieuze vlucht genomen. Wie zijn boek in eigen beheer wilt uitgeven, vindt al snel tientallen uitgeverijen waar je terecht kunt. Ik praat met Yordy Spoor, oprichter van Pumbo, he...
Media18.04.2017
Zelf een boek uitgeven is serious business
Realtime communicatie binnen websites en webshops
Recent lanceerde Eilie uit Groningen de online videosupport WeSeeDo op basis van WebRTC. Hiermee kan er op iedere gewenste webpagina een videogesprek worden gestart zonder dat daarvoor software hoeft te worden gedownload...
Video14.07.2016
Realtime communicatie binnen websites en webshops
5 quick wins voor landingspagina optimalisatie
Bij een ontmoeting wordt de eerste indruk gemaakt in vijf seconden: onbewust bepalen we of we diegene vertrouwen. Dat geldt ook voor de eerste kennismaking met een bedrijf, die tegenwoordig vooral via de website plaatsvi...
Online15.04.2016
5 quick wins voor landingspagina optimalisatie
“Telefoon wordt vaste KPI”
Afgelopen december lanceerde Eilie Telecom de dienst VoIP Analytics: een manier om realtime telefooncontact te meten in Google Analytics. “Telefoon wordt een vaste KPI in adverteren en analytics”, voorziet Iebele Ott...
Mobile29.01.2016
“Telefoon wordt vaste KPI”
De strategische inzet van social
Het aantal touchpoints waarover consumenten kanaalhoppen in hun customer journey blijft maar groeien. Alles lijkt sociaal te worden. Er is een eindeloze honger naar content: relevant en hapklaar. Maar tussen al dat F5en...
Social Media04.11.2015
De strategische inzet van social
Fanbooster: “Facebook is nu een volwaardig marketingplatform”
Vorige week organiseerde Online Business Media samen met Fanbooster een middagsessie over Facebook Ads. “Facebook is niet meer alleen een sociaal platform, het is voor bedrijven nu een volwaardig marketinginstrument ge...
Social Media15.04.2015
Fanbooster: “Facebook is nu een volwaardig marketingplatform”
Meer beleving bij Apenheul
Deze week startte Apenheul met de Apenheul TrickTrack app, een nieuw concept om de customer journey van hun bezoeker digitaal te verdiepen. "Het publiek vandaag de dag wil meer vermaakt worden", zegt Jan-Pieter Kroezen...
Mobile02.04.2015
Meer beleving bij Apenheul
Hoe ‘Winddelen’ groene energie leuk maakt
Met het opbreken van een windmolen in duizenden stukjes eigendom maakt de Windcentrale een groeiende groep consumenten enthousiast voor groene stroom. In 2013 zette het bedrijf hiermee een wereldrecord voor crowdfunding....
Online11.09.2014