Reclamevakbladen of Weblogtoppers?

Vorig artikel Volgend artikel
1101422406clip_image002

[Igor Beuker] Dankzij internet kunnen we alles met elkaar vergelijken. Dankzij internet hebben we straks amper reclamevukbladen meer. Wel marketing weblogs. Vandaag las ik in Adformatie van 25 november 2004 het artikel: YO! Oma: rete cool van DE. Ik klapte echt zowat uit mijn stoel. Hoe bedoel je oud nieuws?

Wat feiten op een rij. Ja ik ben er mijn bibliotheek voor ingedoken: ReclameWeek was vroeg en schreef al over de viral Yo! Oma commercial in haar editie van 20 oktober 2004. Ondergetekende schreef een item over Yo! Oma (op deze weblog) op 29 september 2004. En als u mij niet geloven wil? Klik hier en kijk zelf! Nu wil ik mezelf niet op de borst kloppen hoor. Want ik pers er met moeite 5 stukjes per week uit voor DutchCowboys. Maar het is weer een teken aan de wand. Want blijkbaar krijgt u in de gedrukte reclamevukbladen oude informatie. En spreekt Tijdschrift voor Marketing eind 2004 nog over 'webmarketing'.

Zouden veel traditionele marketeers daarom zo achterlopen? Of zouden zij ook marketing weblogs lezen? Mijn helden zijn de echte webloggers! Zij werken dagelijks uren aan hun weblogs. En dat naast een fulltime baan. Mijn loftrompet schalt: Ode aan Marco Derksen (www.marketingfacts.nl) en Frank Janssen (www.frankwatching.com). Met hun vele RSS feeds, passie en drive zijn hun weblogs dagelijks het echte voer voor de echte marketeers. Dus wie na het lezen van dit artikel, nog twijfelt aan de kracht van internet...u bent niet meer te redden!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies