Media07.03.2008

LBi: ‘De naam Lost Boys verdwijnt’


lbi-de-naam-lost-boys-verdwijnt.jpg
lbi-de-naam-lost-boys-verdwijnt.jpg

Verschillende bronnen -waaronder De Financiele Telegraaf- melden dat Neerlands meest bekende internetbureau Lost Boys gaat verdwijnen. Niet het bureau maar de naam van het bureau wil moederschappij LBi laten verdwijnen. Moederbedrijf LBi wil vanuit één merk en één visie communiceren. Deze visie uitte de nieuwe bestuursvoorzitter van LBi, Luke Taylor. In 2002 fuseerde Lost Boys met Icon Medialab en transformeerde tot LB Icon (LBi). DC Boulevard had op de Adobe FITC in februari 2008 nog een bijzonder interview met twee medewerkers van Lost Boys. Hieruit bleek dat Lost Boys nog steeds een van de meest vooraanstaande bureau’s van Nederland is.

Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.