De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Netwerkexploitanten moeten waken voor te positieve verwachtingen van een triple-play strategie – het het aanbieden van alle digitale diensten door één en dezelfde aanbieder: breedbandinternet, telefonie en televisie.
Het succes van internet komt door een tegenovergestelde beweging: de consument kiest een netwerkaanbieder en bepaalt vervolgens zelf op welke portal wordt gesurft, bij welke omroepen televisie wordt gekeken en via welke dienst wordt getelefoneerd . De grootste potentie bieden video on demand diensten. Dit alles is te lezen in een white-paper van The Connected Home 2. De PDF is vis deze link te downloaden.
Bron: (eYe)
Verder lezen over Televisie
Entertainment28.03.2024
4 dingen die je moet weten als je aan een tv-programma meedoet
Gadgets15.03.2024
Vijf veelgestelde vragen over tv’s beantwoord
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Gadgets12.03.2024
Schermen veroorzaken communicatie-achterstand bij kinderen
Gadgets11.03.2024
TV kopen? Dit is het verschil tussen LCD, OLED, QLED en mini-led
Entertainment09.03.2024
Wie is de Mol S24 – Finale: wie is uiteindelijk De Mol?
En de Mol is...Entertainment02.03.2024