Events12.06.2014

Event: Google & CoolaData spreken op 3 juli over Behavioral Analytics


Op donderdag 3 juli 2014, van 10.00 tot 12.00 (registratie start om 09.30), wordt er op het kantoor van Google Amsterdam, in samenwerking met CoolaData, Behavioral Analytics voor e-commerce, gaming & mobile besproken. Hier kan je jezelf via deze pagina gratis voor inschrijven, het aantal plaatsen is echter beperkt.

Of je nu bezig bent op het gebied van gaming, mobiel of e-commerce, de kans is groot dat je over verschillende soorten klantgegevens beschikt en daarvan kan profiteren als je weet hoe je deze goed kan analyseren om er vervolgens geld mee te verdienen. Dit is een kans om behavioral analytics in actie te zien en erachter te komen waarom en hoe het voor u van belang zijn. 

cohort

In de sessie (Engels gesproken) op 3 juli zie je:

– Een welkom van André Hoekzema, Enterprise Google Cloud Platform Lead Benelux – Nordics.

– Een live demonstratie van de CoolaData behavioral data service en wat het kan doen, gegeven door CoolaData’s CEO Tomer Ben-Moshe.

– Antwoorden op uw zakelijke vragen – de kansen en uitdagingen van behavioral analytics.

– Informele Q&A met de CoolaData oprichters en het Google team.

Over CoolaData
CoolaData is a behavioral data service empowering data-driven online companies. The CoolaData platform provides a full analytical stack at a fraction of the cost of developing similar capabilities in-house, helping you identify key trends, opportunities and threats as they occur. It simplifies complex data structures to put you in control, helping you understand your customers better and make better decisions about product, marketing and more to drive revenue.

Verder lezen over Analytics

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Wanneer je overweegt om te investeren in zoekmachineoptimalisatie (SEO), sta je voor een belangrijke keuze: ga je de SEO-activiteiten in-house uitvoeren of schakel je een gespecialiseerd SEO bureau in? Beide opties hebben hun eigen voor- en nadelen. In dit artikel bespreken we de belangrijkste factoren om rekening mee te houden, zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen.

Search13.08.2024

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

​De voordelen van goede een goede SEO-strategie en linkbuilding

Als je een website hebt dan komt de term SEO je waarschijnlijk niet onbekend voor. Search Engine Optimization, of zoekmachineoptimalisatie in het Nederlands, is namelijk hartstikke belangrijk voor iedere ondernemer die w...

Search13.04.2021

​De voordelen van goede een goede SEO-strategie en linkbuilding

Google komt met handige updates in Search Console

Google Search Console heeft er deze week twee nieuwe functies bij gekregen die zijn ontworpen om de efficiëntie van het analyseren van gegevens in rapporten te verbeteren. Dit maakt het nog gemakkelijker en overzichteli...

Search12.04.2021

Google komt met handige updates in Search Console

Zo zijn je website statistieken in nog meer detail te analyseren!
Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste verschillen en de voor- en nadelen?

Wellicht heb je het al voorbij zien komen, al enige tijd is Google Analytics 4 (GA4) beschikbaar, de tot nu toe grootste update die Google heeft uitgevoerd aan Google Analytics. Google Analytics heeft geen introductie me...

Online08.02.2021

Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste verschillen en de voor- en nadelen?

​Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op

Dutch Analytics haalt een investering van 2 miljoen euro op bij Global Founders Capital, een van de toonaangevende Venture Capital (VC) fondsen in Europa. En ook het Nederlandse bouwbedrijf BAM heeft deelgenomen aan deze...

DC Business11.12.2019

​Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op

Bij Global Founders Capital en BAM
SAP Analytics Cloud biedt ASICS realtime inzicht in prestaties

Hoe presteert sales? Hoeveel is de voorraad nu waard? En welke trend vertoont de omzet per regio? Managers hebben het liefst realtime inzicht in de prestaties van de organisatie. ASICS, een van de grootste producenten va...

Online11.09.2019

SAP Analytics Cloud biedt ASICS realtime inzicht in prestaties

De belangrijkste thema’s van de vijfde editie van Big Data Expo

Hoe kan je Big Data structureel omzetten in betrouwbare inzichten om waarde en onderscheidend vermogen creëren? Die vragen staan centraal tijdens de vijfde editie van Big Data Expo op 18 & 19 september aanstaande in de...

Marketing28.08.2019

De belangrijkste thema’s van de vijfde editie van Big Data Expo

​Marketing Strategie: Het 4F Model

Veel bedrijven worstelen met het opzetten van de ideale (online) marketing mix. Er zijn ook steeds meer marketingkanalen met elk weer unieke eigenschappen. Van bedrijven krijg ik dan ook vaak de vraag, waar en hoe moet i...

Marketing06.11.2018

​Marketing Strategie: Het 4F Model

1 model om al jouw marketing activiteiten te sturen!