Tijdens de uitreiking van de Dialogue Marketing Awards van DDMA en DeMeter is Richard Brandhorst (Air Miles) uitgeroepen tot Dialogue Marketeer of the Year. Annefloor Samsom (UPC) ontving de prijs voor Dialogue Marketi...
Tijdens de uitreiking van de Dialogue Marketing Awards van DDMA en DeMeter is Richard Brandhorst (Air Miles) uitgeroepen tot Dialogue Marketeer of the Year. Annefloor...
Vandaag is bekendgemaakt welke marketeers kans maken op de Dialogue Marketing Awards van 2015. Richard Brandhorst (Airmiles), Marc Borgers (Borgers & Straathof) en...
Een leuke campagne van de "You Are What You Drink" organisatie: Drink Up. De campagne is bedoelt om mensen aan te sporen meer schoon water te drinken en gezondere keuzes...
Welke marketeer en welk aanstormend Dialogue Marketing Talent hebben het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van dialoogmarketing? Wie toonden...
Tijdens de drukbezochte uitreiking van de DM Awards is Roy Scheerder van KLM Royal Dutch Airlines gekozen tot DM van het jaar 2011. De vakjury is onder de indruk van de...
De e-mail associatie gaat verder met DDMA. Dit besluit namen leden van de e-mail associatie tijdens de jaarvergadering op 30 maart j.l. Het idee van het samengaan is niet...
Onder de naam 'Trendonderzoek Dialoogmedia' lanceert DDMA in april 2010 een nieuw periodiek onderzoek naar de kanaalvoorkeuren van consumenten en trends op het gebied...
De DDMA heeft een interactieve woordenboek voor dialoogmarketing gelanceerd op www.dmwoordenboek.nl. Een handig naslagwerk voor marketeers waarin snel en gemakkelijk de...
Verrassingspakketten zijn enorm populair onder consumenten, en worden door winkeliers in een breed scala sectoren aangeboden om klanten een extra spannende winkelervaring...
De communicatie-app voor gamers, Discord, wordt beter. Hoe, dat weet Discord nog niet.
Een van de grote bezwaren van digitale games is dat je ze niet tweedehands kunt verkopen. Nintendo heeft daar nu iets op bedacht. Een beetje dan.