Marketing10.01.2015

Dialogue Marketing Awards 2015 voor Air Miles en UPC


Richard Brandhorst is Dialogue Marketeer of the Year & Annefloor Samsom Dialogue Marketing Talent of the Year!

Tijdens de uitreiking van de Dialogue Marketing Awards van DDMA en DeMeter is Richard Brandhorst (Air Miles) uitgeroepen tot Dialogue Marketeer of the Year. Annefloor Samsom (UPC) ontving de prijs voor Dialogue Marketing Talent of the Year. Deze awards worden ieder jaar uitgereikt aan professionals die zich op positieve wijze hebben onderscheiden in de marketingbranche.

Anders denken en doen bij Air Miles

Richard Brandhorst is Manager Direct Marketing & Customer Insights bij Loyalty Management Netherlands B.V. (Air Miles). Volgens vakjuryvoorzitter Frans Reichardt verdient hij de titel omdat hij aan de basis heeft gestaan van een enorme draai in denken en doen bij Air Miles.
“Onder Richards leiding wordt nu vol ingezet op profiel- en gedraggestuurde communicatie met de Air Miles-spaarder, gebaseerd op optimale personalisatie en relevantie voor de spaarder.”

Een multichannel aanpak voor UPC

Annefloor Samsom is Segment Manager en Social Media Advisor a.i. bij UPC. Zij ontvangt de talentprijs omdat de vakjury in haar een jonge professional ziet die, in een organisatie waar velen geloven in het eigen kanaal, de waarde van een klantgerichte multichannel aanpak bewijst.

Frans Reichardt:
“Annefloors hoge organisatie-sensitiviteit helpt haar draagvlak te creëren en specialisten uit verschillende kanalen met elkaar te laten samenwerken om de klant optimaal te dienen.” Zelf zegt Annefloor geen mogelijkheid onbenut te laten om voor UPC tot klantinzichten te komen: “De technologie brengt klantinzichten binnen bereik van elke marketeer. Het is de marketeer die het verschil maakt en bepaalt wat je ermee kunt.”

Overige genomineerden

De jury prijst ook de overige genomineerden. Voor de Dialogue Marketeer of the Year Award zijn dat Richard Otto (Adformatie) en Marc Borgers (Borgers & Straathof). Tessa Hoddenbagh (ING) ontving een nominatie voor Dialogue Marketing Talent of the Year. Zij namen geen award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport met een analyse van hun kennis en kunde.

...

Verder lezen over Award

De beste Website van het Jaar 2024 is van een voetbalclub

De VakantieDiscounter won ook een van de belangrijkste prijzen, namelijk die voor Populairste Website van het Jaar 2024.

Online22.11.2024

De beste Website van het Jaar 2024 is van een voetbalclub

AI wint nu ook nog de Nobelprijs: twee zelfs

DeepMind, Google’s lab waarin volop met kunstmatige intelligentie wordt geexperimenteerd, is in de prijzen gevallen.

Artificial Intelligence09.10.2024

AI wint nu ook nog de Nobelprijs: twee zelfs

De beste Nederlandse game van het jaar is uitgeroepen

"Zoals in elke goede game wordt elk mechanisme optimaal gebruikt; de diepgang van de gameplay is geschikt voor zowel strategieliefhebbers als nieuwkomers."

Gaming03.10.2024

De beste Nederlandse game van het jaar is uitgeroepen

Dronken wormen en dode vissen: de Ig Nobelprijzen zijn uitgereikt

De Ig Nobelprijzen worden elk jaar vlak voor de echte Nobelprijzen uitgereikt aan wetenschappelijk onderzoek dat verrassend is, origineel en mensen laat lachen.

Nieuws16.09.2024

Dronken wormen en dode vissen: de Ig Nobelprijzen zijn uitgereikt

8 momenten van de MTV VMA’s 2024 die je niet wil missen

De MTV-awardshow die vaak de tongen losmaakt was gisternacht te zien en dat was weer een kleurrijk geheel. Deze 8 momenten mag je niet missen.

Entertainment12.09.2024

8 momenten van de MTV VMA’s 2024 die je niet wil missen

SNL, Fallout: dit zijn de winnaars van de Emmy’s voor Creative Arts

Dit is de lijst met producties die voor een Emmy in aanmerking komen. Doe er dus vooral je voordeel mee, sommige van deze producties zijn te vinden op Disney+ en HBO Max.

Entertainment08.09.2024

SNL, Fallout: dit zijn de winnaars van de Emmy’s voor Creative Arts

De allerlelijkste website van 2024 wil geen restyle

De lelijkste website van 2024 kun je bijna niet meer gemaakt krijgen in 2024: de programma’s die je kunt gebruiken om sites te maken zijn simpelweg veel te goed geworden, daarmee kun je een gedrochtje als deze er niet meer uit weten te halen.

Online04.07.2024

De allerlelijkste website van 2024 wil geen restyle

Deze websites zijn genomineerd voor lelijkste website van het jaar

Websites met Comic Sans, of gekke kleurencombi's. Je kunt nu stemmen op de website die jij eruit vindt springen op het gebied van lelijkheid.

Online29.05.2024

Deze websites zijn genomineerd voor lelijkste website van het jaar

Verder lezen over Dialoogmarketing

Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

Op woensdag 19 april 2023 is het zo ver. Dan worden de winnaars van de verkiezing van de Beste Brabantse Marketeer van 2022 bekendgemaakt. De uitreiking zal plaatsvinden in het Parktheater Eindhoven. Na twee spannende we...

Marketing10.03.2023

Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat

Het is Internationale Dag van de Telecommunicatie. We kunnen stilstaan bij thuiswerken, bij 5G, maar we kiezen voor de nieuwe telecommunicatiewet, want die wordt al heel binnenkort van kracht. Vanaf 1 juli 2021 hebben we...

Technology17.05.2021

Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat

Opt-in of opt-out?
Zo maak je een mooie marketing beursstand

Je hebt een plekje op een vakbeurs of festival om je marketingmix wat uit te breiden. Maar hoe zorg je er nu voor dat jouw beursstand opvalt om nieuwe commerciële leads te genereren of potentieel talent te ontmoeten? Hi...

DC Business25.03.2020

Zo maak je een mooie marketing beursstand

Denk strategisch na bij het plannen van uw kraam op een beurs
Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het

Digital Wizards heeft onderzocht hoe de webcare van Nederlandse bedrijven er bij staan. Er werd in het weekend, toch vaak het moment waarop veel consumenten er gebruik van willen maken, gecheckt of de webcare respons gaf...

Social Media15.10.2018

Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het

Onderzoek Digital Wizards vindt nog wel wat issues
Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie

Stockfoto's. Flauwe meuk. Neppe shit. Als er iets niet authentiek is, dan zijn het wel stockfoto's en -video's. Die hebben dus niets te zoeken in een moderne contentstrategie, zeggen ze bij Fresh Bridge. Het digitale ma...

Media09.11.2017

Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie

De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015

Vandaag is bekendgemaakt welke marketeers kans maken op de Dialogue Marketing Awards van 2015. Richard Brandhorst (Airmiles), Marc Borgers (Borgers & Straathof) en Richard Otto (Adformatie) maken kans om Dialogue Markete...

Marketing28.11.2014

De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015

De sprekende waterfontein

Een leuke campagne van de "You Are What You Drink" organisatie: Drink Up. De campagne is bedoelt om mensen aan te sporen meer schoon water te drinken en gezondere keuzes te maken. Om deze boodschap te verspreiden hebben...

Marketing22.09.2014

De sprekende waterfontein

Nomineer: Dialogue Marketeer en het Dialogue Marketing Talent van het jaar 2014

Welke marketeer en welk aanstormend Dialogue Marketing Talent hebben het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van dialoogmarketing? Wie toonden visie, creativiteit en resultaten? vanaf nu heeft...

Marketing03.10.2013

Nomineer: Dialogue Marketeer en het Dialogue Marketing Talent van het jaar 2014