Frits Bom wint Loden Leeuw

Vorig artikel Volgend artikel
1105997344fritsbmetcamera

Frits Bom heeft in zijn rol van de 'leningman' vanavond de Loden Leeuw gewonnen van het TROS programma Radar. De Tokkies gingen aan de haal met de prijs voor de irritantste Nederlander(s). De Loden Leeuw is de prijs voor het meest irritantste reclamespotje van het afgelopen jaar, gekozen door de kijkers van het tv-programma.

De afgelopen maand konden kijkers van het programma stemmen. Ruim 53.000 mensen deden dat en ruim een derde (36%) van hen koos voor het spotje de ex vakantieman, waarin hij leningen aanprees. Op de tweede plaats eindigde een spotje over schimmelnagels (20 procent), gevolgd door een commercial over ringtones (9 procent).

De stemmers konden ook kiezen voor de Loden Leeuw Persoonlijkheidsprijs 2004. Dat is de prijs voor de irritantste bekende Nederlander(s) in een spotje. Op de eerste plaats eindigden de Tokkies, die reclame maken voor een internetprovider (26 procent). Zij bleven Bom, die 25 procent van de stemmen kreeg, nipt voor. Op de derde plaats kwam 3FM-dj Giel Beelen die reclame maakte voor zijn eigen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies