Nissan keert na bijna 2 decennia terug tijdens de Super Bowl

Nissan keert na bijna 2 decennia terug tijdens de Super Bowl

Laatste Super Bowl Ad was uit 1997

Vorig artikel Volgend artikel

Nissan heeft eerder deze week bekend gemaakt terug te keren in de Super Bowl met een 60-seconde durende commercial in de aankomende wedstrijd.

De commercial zal gemaakt worden door TBWA/Chiat/Day, Los Angeles. Een woordvoerder heeft laten weten dat de ad te zien zal zijn tijdens de wedstrijd en niet tijdens halftime. Nissan heeft sinds de Super Bowl in 1997 niet meer geadverteerd, aldus de autofabrikant zelf. Maar de marketing strategie gelinkt aan "big events" leende zich tot een terugkeer.

"Onze aanpak van het gebruik maken van minder, maar juist grotere events, werpt zijn vruchten al af." Aldus Fred Diaz, senior VP-Nissan Sales & Marketing en Operations U.S. "Naast het terug keren naar de Super Bowl XLIX, zal Nissan ook een belangrijke aanwezigheid hebben in de NCAA College Playoffs en de NFL playoffs."

Verder zijn er nog geen details vrijgegeven over de aanpak, of de hoeveelheid tijd die er is ingekocht. 

Ze noemen alleen de Super Bowl XLIX als een mogelijkheid voor het promoten van de aankomende introductie van de 2015 Nissan Murano en andere belangrijke nieuwe voertuigen.

Nissan-SuperBowl
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies