Met maar liefst zeven nieuwe werknemers in twee maanden tijd heeft Mopinion de sales- en marketing teams flink uit kunnen breiden.
De nieuwe professionals van Mopinion zijn:
Ook hebben technologische ontwikkelingen binnen het bedrijf een belangrijke rol gespeeld in de groei van Mopinion.
Mopinion heeft een talentvol team met diverse vaardigheden aangenomen. Als Lead Generation Specialist is Jason Culligan de eerste die contact heeft met geïnteresseerde klanten, om hun digital experience van goed naar fantastisch te krijgen.
Luke Price en Sjoerd van der Plas gaan aan de slag als Inside Sales Managers: Luke richt zich op het Verenigd Koninkrijk en Sjoerd focust op de Nederlandse markt.
Thiara Beijl is de Office Manager die verantwoordelijk is voor de administratie en voor internationale bedrijfsprocessen.
Online Marketeer Arthur Samson is bezig met het opzetten en optimaliseren van online advertising en zoekmachine optimalisatie.
Lindsey van Leeuwen, Sales Executive, is verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe leads binnen de Engelse en Amerikaanse markt. Ook ondersteunt Lindsey de marketingafdeling. Content Marketeer Erin Gilliam is de online zichtbaarheid en vindbaarheid van het bedrijf aan het uitbreiden door het creëren van relevante content zoals whitepapers, case studies en blogs.
Eerder dit jaar heeft een groep investeerders van Capital Mills geinvesteerd in Mopinion, wat het bedrijf de kans gaf om het team uit te breiden.